بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

امروز بیرون که رفته بودم پشت یه ماشین اینو دیدم نوشته بود

 

دوستم بدار شاید فردایی نباشد

 

یه کم رو این جمله فکر کنید

این جمله من خیلی پریشون کرد

Sana Olourom

با سلام

یه اهنگ زیبای ترکی براتون دارم ...

که خیلی نازه...خودم که عاشق این آهنگم...براتون میزارم شمام دانلود..کنید

 

 Ban Sana Olorum  :Murat Basharan

Ban Sana Olourpm

همیشه صا ایران باشد

براش عنوان ندارم

 

Melhem Zein : Beddi Hebbek

Bedi Hebbek

Ghmoreeni

La Tsheke Fiyye

Keef Betool

Law Nawi

Ahla Gharam

Al Sa3a Sab3a

Bekfini O3thoreeni

Zawgat Al Fageer

 

خدایش  عینک من خوشگلتره یا این   

بی ژن آریا

 

بیژن آریا با آلبوم  ::فاصله::

چه عجب

ازساعت یک تاساعت هشت

فاصله

زندگی

رنگ چشمات

نمیشه از تو گذشت

اشک های دونه دونه

نسل بی ستاره

 

یه روز به یه معتاد میگن با بیژن جمله بساز...

میگه زندگی بی ژن نمیشه.

 

همیشه  شاد و صا ایران باشید    

از بیکاری در اومدیم

فرشید امین

اهنگ  نسترن ای عشق من هیچ وقت از یادم نیمره

فرشید امین با آلبوم:  گرفتار

تو رو بخدا

گرفتار

خواب بودم

رفتی برو

دختر آریا

همیشه شاد و صا ایران باشید

حق کپی رایت محفوظ...

یاهو مسنجر

منبع: www.p30download.com
جدیدترین نسخه ی یاهو مسنجر، دنیای اینترنت بسیاری از کاربران ایرانی

ویژگی های سری جدید یاهو مسنجر عبارتند از:
- تلفیق با نرم افزار پیغام رسان مایکروسافت Windows Live (MSN) Messenger، شما میتوانید آی دی MSN دوستان خود را در یاهو مسنجر اضافه کنید و از وضعیت آنلاین بودن آنها مطلع شوید و با آنها چت کنید!
- امکان ارسال و دریافت فایلهایی تا سقف 1 گیگا بایت از طریق مسنجر
- تماس رایگان تلفنی بین دو کامپیوتر (PC-to-PC) و تماس بین کامپیوتر و تلفن با کمترین هزینه
- پلاگین (Plugins) های ویژه برای Yahoo! services, eBay, Amazon.com
- مشاهده وضعیت دوستان در Yahoo! 360°

پسورد: www.p30download.com

دانلود

باغ مظفر

 

احتمالا دیشب قسمت اول سریال باع مظفرو دیدین

معلوم شد...چیزی مثل برره میخواد باشه..و مطمئنن تکیه کلام جناب رئیس

سر زبونا خواهد افتاد.....من که منتظر ددی هستم که بیاد ببینم چی کار میکنه

خوب منم چون میخوام وبلاگ بروز باشه گفتم تا اولشه بزار اهنگشو بزارم

که دوستداران صدای مهران مدیری شاد بشن ...

آهنگ تیتراژ سریال باغ مظفر با صدای مهران مدیری

 

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

باغ مظفر-مهران مدیری

فرمت : Wma / کیفیت : 64Kbps

باغ مظفر-مهران مدیری

همیشه شاد و صا یاران بمانید