بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

Love

اهنگ زیبای حامد ملک لو به نام     Love     

حتمن دانلود کنید خیلی نازه ه ه ه ه

Love

همیشه صا یاران بمانید

داریوشششش

طرفدارن داریوش بگوش

براتون تک اهنگی دارم از داریوش به نام :

 

لــــــــــــــــــــــــــــــــب دریـــــــــــــــا

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

لب دریا

فرمت : Wma / کیفیت : 64Kbps

لب دریا

من آمده ام مم مممم وایییییییییی

خوب بنده باکلی تلفات برگشتم

دیدم کلی از ملت تلفات دادنو چند تاشم اعتراض داشتنو نامه سر بریده برم فرستادن تصمیم گرفتم منت کشی بزارم کنار و دوباره آپی کنم تا درسی باشد برای آمریکای جهانخوار....باشد که مایه عبرت عمو قرار گیرد....          ...................  خودتی                 

 علیرضا افتخاری با آلبوم : تو میایی!!!!

دنیا دنیا

قدح

دلبر

تو ندیدی ما را

شیرین من کجائی؟

تو میاِی!!!!

زیر چتره بارون

تب عشق

 

امیدوارم همیشه صا ایران بمانید

 

ضمنا یه خبر دارم....دختر خالم می گفت تو تلتکس خونده که باغ مظفر از عید میده...پس همگ به امید این کار هوراااااااااااااا                              

منصــــــــــــــــــــــــور

با سلام

بعد از چند روز آپ نکردن به مناست ایام محرم دوباره در خدمتتون هستم با آلبوم منصـــــــــــــــــــــــــور

میریم ســـــــــراغ آهنــــــــــگ ها

دونه دونه

قشنگه

انگار نه انگار

داد و بی داد

بازی

نمیتونی

با من به از این باش

یه روزی

دستمو بگیر

 

همیــــــــــــــــــــشه صــــــــــا ایــــــــــــران بــــــــمانیــــــــد

ترکییییییییییییی

با سلام

بدون وراجی من میریم سراغ  آهنگای امشب     

  Nazan Oncel : 7 n Bitirdin

Askim Baksana Bana

Omzumda Agla

7 n Bitirdin

Ekilmekteyim

Zehirli Sarmasik

Birak Konussunlar

Utan

El Kizi

BittimseBittim

Anlat Arkadasim

Direkten Dondum

Kis baba

 

فردا گچ پام باز میشه هورااااااااااا                   

همیشه صا ایران باشید و التماس دعا                      

beertend

برای امروز یه بازی براتون دارم

هم خیلی آسونه هم خیلی کم حجم

امیدوارم خوشتون بیاد

Beer-tend

پسورد:www.F-T-V.TK

همیشه شاد و صا ایران باشید