بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

وفااااااا

سلام

با سومین پست درخواستی در خدمت هستم

حتمن سریال زیبای وفایادتونه ...من عاشق شخصیت ژوبین بود...هنوز هم خیلی دوسش دارم

تیتراژ پایانی اون سریال برام شما دوستان و نیاز گلم دارم

امیدوارم خوشتون بیاد

موسیقی تیتراژ پایانی سریال وفا با صدای محمد اصفهانی

دانلود

------------

شاذه جان دارم دنبال اون اهنگی که خواستی هنوز می گردم...ولی قول میدم که حتمن برات بزارم

 

یا حق

همیشه صا ایران بمانید

 ------

دوستی لطف کردن خیلی محترمانه پسورد خواستن...

باد بگم پسورد تمام فایلهایی که من میزارم دوتا آدرس دیگر وبلاگ که در بالا در عنوان هستش ..هستن...

من گفتم در قسمت نظرات...تا دوستی که میخواد عکس ببینه

بیاد تو قسمت نظرات تا هم نظری بده هم دلیلی بشه برای ارتباط دو وبلاگ

ممنون...یا حق

نظرات 11 + ارسال نظر
پسورد پنج‌شنبه 24 اسفند 1385 ساعت 12:40

پسورد عکس های یانگوم کجاست..
مردم رو سرکار گذاشتی؟

نیاز پنج‌شنبه 24 اسفند 1385 ساعت 12:47

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

ژ یگولو پنج‌شنبه 24 اسفند 1385 ساعت 14:11

سلام فاطمه...

واسه منم یکی از تائثیر گذارترین فیلمای عمرم هموراه با اون اهنگ تیتراز پایانیش همین سریاله...عاشق این کارگردانش و فیلماشم...

مرسی از زحماتت...

فعلا...

پدرام پنج‌شنبه 24 اسفند 1385 ساعت 22:13 http://pedygol.blogspot.com

سلام بر فاطمه خانوم عزیز..
حال و احوال؟..خوبی؟..
از تمامی تلاشهای صادقانه ات برای شاد کردن جوونای این مملکت جمیعا صلوات!..دستت طلا..
ایشالا همیشه دستت برسه به زری خانوم..البته ناقلا..شنیدم که جدیدا دستت رسیده با آق مراد!..نه؟!...

نیلوفر جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 11:28

سلام خوشگلم
بازم التماس دعا دارم
واست آف گذاشتم
راستی وبت از لینکای خودم وا نمیشه
از لینکای ژیگولو اومدم
یعنی که چی؟
تو رو خدا آفا رو بخون و منم که شرمنده ام طبق معمول

someone جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 12:59 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام .
سال نو با اتفاق های جدید داره میاد
امیدوارم سال جدید برات پر از شادی باشه
موفق باشی
نوروز پیروز ......

مونیکا جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 15:48

سلام
خوبی؟من نیستم چون هرروز خبر یه مهمون جدید داریم ماماننننننننننن یکی بیاد منو ببره واسه خودش
این آهنگم خیلی قشنگه من قبلا داشتم.شاذه چی خواسته؟؟برم فضولی اگه من داشتم بهت می گم راهنمایی کن برات بفرستم
خوش باشی

مونیکا جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 16:20

دوباره سلام ببین اگه شاذه خانم اون آهنگ خداحافظ که آخر برنامه فرزاد حسنی بود با صدای احسان علیزاده رو می خواد من دارمش.بگو چطور برات بفرستم

[ بدون نام ] جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 16:57

آخ جون سوتی گرفتم !!!!


حتمن که نیست ! حتما ! اینجوری مینویس !!!

کجایی خاله نیستی؟

حاجی هم که اعتصاب کرده !!! نمی یاد !!!

سریال وفا کدوم بود؟

علی یوسفی جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 17:56 http://www.iswg2iswg.coo.ir

با سلام خدمت شما فاطمه جان دوست عزیزم.امیدوارم مثل همیشه شاد و سر حال باشی من آپدید کردم با عنوان سریال جواهری در قصر همراه با آهنگ سریال حتما یه سری بزن منظرتم فعلا یا علی.

ژ یگولو جمعه 25 اسفند 1385 ساعت 23:28

سلاممممممممم فاطمه...

خوبی؟؟؟

ببینم چرا اپ نمیکنی پس؟؟؟

اگه کسی اهنگی چیزی درخواست نکرده خودم برم تو کار دومیش؟؟؟:دی

منم که میدونی تو زحمت دادن به تو استادم و با سابقه...
مرسی بازم..فعلا...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد