بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

عربی

سلام...این دفعه خیلی زود برگشتم

با آهنگ عربی و دموی آلبوم یه خواننده به نام  راستین

اول آلبوم عربی:

Zee Zee     : Wahda Tayba

Wahda Tanya

Hayaty Maak

Hob Mish Mahsoolo Alaya

Ehsasy Beek

Malak Beia

Areef Ana Gaya Leeh

Ana Been Edeak

Wahda Tayba

*****************

دموی آلبوم سیمرغ از راستین

خوشحالم

Demo Album

Coming Soon Full Album

همیشه صا یاران بمانید

امید

سلام دوستای گلم کجا بودید من از تون خبری نداشتم آخه

چرا آدمو بی خبر می زارین

خوب دیدم بازم اعتراض شده و مامانی شاذه هم که گفت رو رو برم بچه

تصمیم گرفتم آپ کنم

خوب این آهنگ با خواننده های کوچولوش  دی جی نگار خانوم ناز و آقا سپهر گل

بچه های ایرونی

ـــــــــــــــــــــــــــــ

دومی یه موزیک ویدئو هست از امید عزیز

طرز نگاهت

ـــــــــــــــــــــ

 

بت پرست

آهنگ جدید از معین 

 با تشکر از سایتBia2music

******************

خوبه مامانی راضی شدی؟؟؟

چطور بود نیاز جان!!!!

امشب میخوام مست بشم

 

آهنگی از صدای جاویدان عشق امید

آهنگ حرف نگفته یا مست

به درخواست دوست عزیزم سیمین خانوم

حرف نگفته

امشب می خوام مست بشم عاشق یک دست بشم

بدون تو نیست بودم امشب می خوام هست بشم

 

یه جون نا قابلی هست بذارفدای تو بشه


بیفته زیر قدمات تاخاک پای تو بشه

 

کهنه شراب کهنه شراب امشب بال و پرم بده


حرف نگفته خیلیه جرات بیشترم بده

 

امشب می خوام حرف بزنم خنده کنم گریه کنم


لطفی کن ای ساقی و می چندین برابرم بده

 

امشب پروبال دارم شور دارم حال دارم


امشب تو این سینه دلی خوشا براحوال دارم

 

-----------------------

و بالاخره یکی از درخواستهای شاذه عزیزم تونستم انجام بدم

آهنگ شازده خانوم از ستار

شازده خانوم

-------------

من هنوز مست آهنگ امیدم

صا ایران بمانید....

هومن سزاوار

وقت خوش دوستان

با آلبوم جدید هومن سزاوار در خدمت هستیم....

آلبـــوم زشـــــــت

من واسه تو

نمیشه

به من نگو

آتیش پاره

غرور

مال منی

زشت

دلدار

من اینو با موهای بلند دوسش داشتم                                                                   

همیشه صا ایران بمانید....

کامران و هومن

             Kamran & Hooman: The Remix Album

سلام علیکم..هیچی نمی گم خودتون گوش کنید...

فقط عمو جان باهات موافقم...                                  

دوست دارم(خیلی زیاد)

خیلی ممنون

منو ببخش                     (DJ Payami Remix)

اون بامن                        (DJ Payami Remix)

اونی که میخواستم           (Cameron Cartio Remix)

با تشکر از شما                (DJ Payami Remix)      

منو ببخش                       (Cameron Cartio Remix)

جنیفر لوپز

با اینکه مدتی از انتشار آلبوم گذشته ولی بنده چون در سیر  تنبلی هستم امرز تصمیم گرفتم آلبومو بزارم....

آلبوم عشق خودم  جنیفر لوپز

 

Como Ama Una Mujer

QueHiciste

Me Haces Falta

Como Ama Una Mujer

Te Voy A Querer

Por Que Te Marchas

Por Arriesgarnos

Tu

Amarte Es Todo

Apresurate

Sola

Adios

همیشه شاد و صا ایران باشید.....