بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

سیاهپوشان

سلام و قت شما بخیر

در خدمتتون هستم با آلبوم ایمان سیاهپوشان....

      ایمان سیاهپوشان:تـــــــــــــاپ تــــــــــوپ

گل یاس

تنهام نزار

گولم مزن

بچه های بندر

تاپ توپ

میلاد

اسیر

قسم۲

وصال

رنگ زرد

غزل

محله ما۲

همیشه شاد و صا ایران بمانید.....

نظرات 2 + ارسال نظر
مونیکا دوشنبه 6 فروردین 1386 ساعت 08:39

سلام فاطمه خانم مارکوپولو
نه آخه خداییش این انصافه تو هی بری سفر من اینجا ظرف بشورم ماماننننننننننننننننننننننننننن
خوش گذشت؟نوش جونت
اون آهنگو شنیدی میگه امون بده بزرگوار؟؟حالا تویی بابا یکی یکی پست بزار من برسم نظر بدم.هوارا هوارتا گذاشتی انتخاب سخته.من برم سراغ هوشمند مال نسل خودم این سوسولای مشکی پشکیم مال خودتون ننه.
بوس بوس

مونیکا دوشنبه 6 فروردین 1386 ساعت 08:41

بابا سال جدیدی ورژنمونو ببر بالا صاایران چیه؟یه شارپی آیوایی سونی چیزی خوب.از این سینما خانوادگیام بد نیست که تیراش از تو تلفیزیون در میاد می کشت.اوه من گند زدم برم بیتره
بوس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد