بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

جنیفر لوپز

با اینکه مدتی از انتشار آلبوم گذشته ولی بنده چون در سیر  تنبلی هستم امرز تصمیم گرفتم آلبومو بزارم....

آلبوم عشق خودم  جنیفر لوپز

 

Como Ama Una Mujer

QueHiciste

Me Haces Falta

Como Ama Una Mujer

Te Voy A Querer

Por Que Te Marchas

Por Arriesgarnos

Tu

Amarte Es Todo

Apresurate

Sola

Adios

همیشه شاد و صا ایران باشید.....

نظرات 17 + ارسال نظر
ژ یگولو چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 15:12

سلاممممممممممممممممم فاطمه خانوم گل گلاب...

خوبی؟؟ بهتری؟

ایولللللللللللل بابا خاریجیکی...(چشمک)...

دختر صحرا چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 16:31 http://www.nahal-tanha.blogsky.com/

سلام گل من!
سال نو تو هم مبارک؛ممنون که بهم سر زدی...
من هنوز تو بلاگ اسکای خیلی ناشیم!!!!!!!!!!!از جمله اینکه نمیتونم وبلاگارو کنار صفحه م لینک کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کمک میکنی؟؟؟؟؟
راستی! اسم وبلاگت هم خیلی خیلی قشنگ و جالبه (وبلاگت هم)

دختر صحرا چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 16:39 http://www.nahal-tanha.blogsky.com/

ااااااا خودم تونستم!!!!!!!!!!!!!!

تینا چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 19:37 http://alone118.blogfa.com/

سلام خاله فاطمه خوبید

عید شده سرتون شلوغه دیگه سری به ما نمی زنید

چه خبر از خواهرزادتون

سلام برسونید

بگید سوغاتی یادش نره

فعلا بای

مونیکا چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 19:58

سلام خانم باوفای خودمون
می بینی تورو خدا این نیاز و پدرام شونصد ساله رفتن سفر مارو نبردن ماماننننننننننن
وای جنیفر من دوسش دارم.من تو اداره به جنیفرلوپز معروفم(خجالت)
این همکارا رو دیدی هی آدمو خر می کنن؟؟
بوس

سیمین جمعه 10 فروردین 1386 ساعت 12:07

سلام سلام صد تا سلام
ببخشید من انقدر دیر اومدم خانومی وای چقدر از پستات جا موندم قربون دستت من عاشق اهنگای جنیفرم بووووووووووسسسسسسس

پدرام جمعه 10 فروردین 1386 ساعت 17:06 http://pedygol.blogspot.com

سلااااااام بر فاطمه خانوم عزیز جان..
خوفی؟..خشی؟..چطور مطورایی؟..نکنه هنوز بیترتری؟!..ها؟..ها؟..ها؟..
از قبل از عید نبودم تاااااااااا دیروز!!..الانم یک یکی دارم میام عید دینی!!..
خب..من نبودم چکارا کردی؟..دست به گاز و آب و برق که نزدی که؟..آقا گرگه رو هم که راه ندادی که؟!..
خب خوبه..
فقط یه جا شنیدم که میگفتن سرما خوردی..درسته؟؟!!..
ای واییییی..جدی؟؟؟؟..یعنی من اینجا باشم و تو سرما بخوری؟؟..ای خدا منو بکشه!!..
نبینم مریضیتو ها!..این یک تهدید بود!!!..
میبینم که هنوز دست از توطده علیه سر کچل من بر نداشتین شمل چندتا خانوما!..
ببا..عید شده..سال نو شده!..بیا روی همو ببوسیم به مهر و ازینا!..بیایید در این سال جدید شادیهایمان را کنیم قسمت..نمیدونم چی چی هایمان را کنیم ضرب..و بقیه شمم جمع و منها کنیم تموم بشه بره دیگه!!!..
میگما..این جنیفر لوپز هم خدا زیادش کنه چیزیه ها!!..بقول شاعر که می فرماید: خدا قسمممممن بکنه!..خدا قسمممممممت بکنه..برای ما هم ایشالا!!..;)

اراک وب شنبه 11 فروردین 1386 ساعت 02:32 http://www.arak.tk

سلام
سال نو مبارک
آره دیره برای تبریک ولی ما تازه اینجا اومدیم
دوست دارم تبادل لینک کنیم
اگر موافق بودین خبرم کنید تا من لینک بدم بعدش شما!
منتظرم
مرسی

کیوان شنبه 11 فروردین 1386 ساعت 17:43 http://faryad57.blogfa.com

سال نو مبارک
من فکر می کنم تو هم مثل اون زیبایی

امیر یکشنبه 12 فروردین 1386 ساعت 00:19 http://amir-perspolisi.blogsky.com/

سلام فاطمه خانم عزیز
از اینکه به وبلاگ من سر زدی ممنونم
وبیشتر به خاطر اینکه احساساتنتا اینجوری بیان کردی
منم مثل شما دوست دارم
پرسپولیس حداقل قهرمان جام حذفی بشه تا اینقدر دل ماهارو خونه نکنه
وبلاگتم خیلی قشنگه
اگه هر کمکی در باره هر چی هک کامپیوترو...
داشتی حتما منا در جریان بذار

مونیکا یکشنبه 12 فروردین 1386 ساعت 01:16

خانم خوشگله شما که تاج سر مایی.ولی مگه می شه دختر بشه دوست پسر؟؟هان؟می شه؟جل الخالق
این داداشیو بیار من ببینم شایستی فامیل شدیم
بوس هوارتا

[ بدون نام ] یکشنبه 12 فروردین 1386 ساعت 11:18

سلا خاله جان !!

خوش گلدم ! ( نیشخند) آقلاما خاله٬ ما برگشتیم !

دیگه حالا وقتی من میرم مسافرت این آلبوم را میزاری

هان؟ دستت درد نکنه! حالا تو سوغاتی میخواهی از ما

منم ساله دیگه میدم بهت !!!

................. ( گریه )

.............................................( گریههههههه)

اون که میخواهی بگی خودتی

پدرام یکشنبه 12 فروردین 1386 ساعت 12:14 http://pedygol.blogspot.com

سلام فاطمه جان..
خوب؟..بهتر شدی؟..برات آف گذاشتم..به همون آی دی آلویز هپی!!!

تینا دوشنبه 13 فروردین 1386 ساعت 17:00 http://alone118.blogfa.com/

سلام خاله خوبید

بابا چه عجب ما رو لینک کردید

واقعا تعجب کردم

خوابمو دیدید

آفتاب از کدوم طرف دراومده

صبر کنید ببینم

نه

پس همینه

امروز من خورشیدو ندیدم

نیاز سه‌شنبه 14 فروردین 1386 ساعت 15:16

سلام گلم...چطوری عزیزم؟...
ممنونم این همه مدت سر زدی با وجودی که نبودم....
دوستت دارم و امیدوارم سرما خوردگینت خوب شده باشه....
میبوسمت ...

سیمین چهارشنبه 15 فروردین 1386 ساعت 21:26

سلام
خوبی خاله جان ؟
من اومدم با یه زحمت
آهنگ مست امید رو میخوام هرچی گشتم برا دانلود پیداش نکردم

سیمین چهارشنبه 15 فروردین 1386 ساعت 21:27

راستی چه طوری میتونم آی دیتو داشته باشم ؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد