بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

امشب میخوام مست بشم

 

آهنگی از صدای جاویدان عشق امید

آهنگ حرف نگفته یا مست

به درخواست دوست عزیزم سیمین خانوم

حرف نگفته

امشب می خوام مست بشم عاشق یک دست بشم

بدون تو نیست بودم امشب می خوام هست بشم

 

یه جون نا قابلی هست بذارفدای تو بشه


بیفته زیر قدمات تاخاک پای تو بشه

 

کهنه شراب کهنه شراب امشب بال و پرم بده


حرف نگفته خیلیه جرات بیشترم بده

 

امشب می خوام حرف بزنم خنده کنم گریه کنم


لطفی کن ای ساقی و می چندین برابرم بده

 

امشب پروبال دارم شور دارم حال دارم


امشب تو این سینه دلی خوشا براحوال دارم

 

-----------------------

و بالاخره یکی از درخواستهای شاذه عزیزم تونستم انجام بدم

آهنگ شازده خانوم از ستار

شازده خانوم

-------------

من هنوز مست آهنگ امیدم

صا ایران بمانید....

نظرات 20 + ارسال نظر
نیلوفر شنبه 18 فروردین 1386 ساعت 09:51 http://ajoojmajooj66.blogfa.com

سلام خانمی چطوری یا نه؟
کم پیدایی
بابا تو قرار بود یه میل به من بزنیااااااااااااااا
من جت اایدیو ریختم و منتظر تو ام

ژ یگولو شنبه 18 فروردین 1386 ساعت 13:38

سلامممممممممممممممممم فاطمه جان..

ایولللللللللللل به این اپ قشنگت...

من هردوشونو دوست دارم..هم امید و هم ستار..ولی اول ستار...

مرسیییییییییییی..فعلا...

ِDevil69 شنبه 18 فروردین 1386 ساعت 14:10 http://www.kcgunitstudio.blogfa.com/

salam man ahangamo chejo0ri bedastet bereso0nam baram off ya mail bezar ID: hacker_Devil69

سیمین شنبه 18 فروردین 1386 ساعت 15:43

قربون دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مرسی بوسسسسسسسسسسس
من فقط یه مشکل دارم خانومی نمیدونم چی کنم شاید خودت بتونی کمکم کنی
من چون ای دی اس ال دارم وقتی میخوام آهنگ رو دانلود کنم میره یه راست تو مدیا پلیر نمیتونم دانلود کنم
نمیدونی باید چی کنم ؟!
بازم مرسی بابت آهنگ

مصطفی شنبه 18 فروردین 1386 ساعت 15:50 http://osoolgara.blogsky.com/

سلام
کی گفته من لینکتون رو برداشتم؟
شایعه ا ست.جدی نگیرید.

Mori Cracker 2626 irn شنبه 18 فروردین 1386 ساعت 16:41 http://www.cracker2626irn.mihanblog.com/

وبلاگ زیبایی داری
موفق باشی ؟
من دایی دانیال هستم گروه KCGunit

خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم .
http://www.cracker2626irn.mihanblog.com/

سیمین شنبه 18 فروردین 1386 ساعت 18:25

سلام خانومی
وای مرسی از راهنمایی بوسسسسس کلی اذیتت کردم معذرت چشم حتما برنامه رو نصب میکنم

مونیکا شنبه 18 فروردین 1386 ساعت 19:33

سلام
خوبی؟نزن بابا معذرت دیر اومدم خوبی خوشگله؟
وای مادر من با این آهنگ امید یاد قدیم افتادم آخه یکی می خواست منو خر کنه بهم می گفت کهنه شراب
ای زمونه
من خیلی آهنگ جا موندم برم بگردم گلچین کنم.بازم مرسی بابت این آهنگا
مواظب خودت باش بوس

نیاز شنبه 18 فروردین 1386 ساعت 20:02

اااا وا خاک به سرم فاطمه تو که حالت خوب بود کی مست شدی من نفهمیدم....برو توبه کن...برو....دخترم بود دخترای قدیم....مادر..

پدرام یکشنبه 19 فروردین 1386 ساعت 04:33 http://pedygol.blogspot.com

سلااااااام بر فاطمه خانوم عزیز جان..
دههه..هنوز که گلوت درد میکنه که!..خب یه شربت سینه بخور..یکمیم به حرفای مامانت گوش بده!..و از همونایی که مامانت برات درست میکنه بخور..۴ تخمه..نشاسته داغ..و ازینا!..در ضمن..اینقدرم شکلات و چیزای سرخ کردنی و چرب و چیلی و ازینا هم نخور..فعلا!!..اینقدرم حرف نزن بزار این گلوی بدبخت یه استراحتی بکنه!..;)..
خب..خوشحالم که بهتری..امیدوارم سرشلوغیاتم خیر خیر باشه!..خواستم بگم هر چی زودتر برطرف شه..ولی دیدم حالا که خیره چرا زود برطرف شه؟؟؟!!..نه..ایشالا همینجور مستدام بادا!!..(البته به شرطی که خیر باشه ها!!..اگه نه همر چه زودتر چح بشه بره!!)
در مورد شفاف سازی در مورد همون یاروه هم ممنون!!..;)
بعدشمم..ببینم..تو چرا اصلا با من قهری؟؟؟؟!.هاااا؟..ها؟ ها؟ ها؟..
ایاشلا اعصاب داغونیتم دیگه اونم چخه!!..
در مورد کامنت به نیاز هم..اختیییییییییار داری عزیزم..قابل شما رو نوداشته!!..من همونجا هم اعلام کرده ام که: من متعلق به همه هستم!!!..در ضمن: من خواننده نیستم اما خوانندگان را دوست میدارم!!!..عکسامم امضا شده لب خیابون میفروشن!!..فقط بپا عوضی بهت عکس محمدرضا گلزار رو بهت نندازنا!..
در مورد مونیکا هم..بیا..اینم از مونیکا..اصلا برای خودتون..ورش دار ببرش..چیه نق نقو..هی بلده غر بزنه!..پدرمو درآورد..بیا..ببرش برای خودت..نخواستم..

پدرام یکشنبه 19 فروردین 1386 ساعت 04:36 http://pedygol.blogspot.com

ای ول به فاطمه خودمون..و ای ول به شاذه خانوم..بابا تو دیگه کی هستی؟!..خداییش این آهنگ ستار قشنگه..ممنون از جفتتون..دسستتونم طلا..
ببینم..این لقب و پسوند پیشوندا رو از کجا در میاری دقیقا؟!..جاویدان عشق دیگه چه صیغه ایه؟!..
بقول نیاز..اوا..خاک عالم..تو خجالت نمیکشی میخوای مست بشی؟!..حالا بگو ببینم..چی داری تو بساطت؟..یه پیکم به ما میدی؟!..

[ بدون نام ] یکشنبه 19 فروردین 1386 ساعت 07:15

حالا خاله آهنگش قشنگه ! خوب اون جدا !

اما مثل اون یارو که تو تلویزیون میاد خیلی هم از

صدا خودش خوشش میاد که میگه :

امــــــــــــــــــید ! صدای جاویدان عشق !

نوشتی !

آخه این صداش چه ربطی داره ؟ ؟؟؟؟

برم بقیه لوپر را دانلود کنم !

فعلا خاله

محمد یکشنبه 19 فروردین 1386 ساعت 12:06 http://arsham2007.blogfa.com

سلام.
وبلاگ خوبی دارید.امیدوارم بتونیم بیشتر به هم سر بزنیم.
بای

مونیکا یکشنبه 19 فروردین 1386 ساعت 14:10

سلام
قربونت برم دخملم چرا عصبانی؟بابا من دارم فقط می گم سخت نگیرید.ببین نذاشتید من این دکترو بکشم.تو و نیاز رحمتون اومد بهش آخه این رحم باید بهش کرد؟ببین چی میگه ژشت سر من.حالا خوبه ما اخلاق بدشم دیدیم خودشم همچین همیشه خوش خوشان نیست.
بی خیال خودتو عشقه بوس

حسین یکشنبه 19 فروردین 1386 ساعت 17:41 http://silentsong.blogsky.com

سلام. عیذت مبارک. سالی پر برکت داشته باشی. و مثل همیشه صاایران.

مصطفی دوشنبه 20 فروردین 1386 ساعت 12:36 http://osoolgara.blogsky.com/

سلام خوبید.
میگم شما که این همه آهنگ های جور وا جور میذارید
برای دل من هم که شده چند تا آهنگ راک بذارید(راستی
یه نرم افزار توژ هستش که هرچی فایل از جمله موسیقی بخواهید توش هست اگر دوست داشتید میتونید از اینترنت
دانلودکنید.

نیاز دوشنبه 20 فروردین 1386 ساعت 22:26

سلام...از من دلخور شدی عزیزم؟؟...

مونیکا دوشنبه 20 فروردین 1386 ساعت 23:30

نخیر انگار مستی بالا زده آره؟کجایی پس؟
مواظب خودت باش

پدرام سه‌شنبه 21 فروردین 1386 ساعت 03:05 http://pedygol.blogspot.com

سلام بر فاطمه خانوم جان خودمون..
اوندشم که تولد خودت و ۷ جدت مبارک!!..قبول نیستا..پیشاپیش داری مبارک باشه میگی اونوقت وقتی موقهش شد نمیگی و بجاش میگی من که قبلا گفته بودم که!!!..نخیرم..هیچم قبول نیست!!
اااا..دیگه باهام قهر نیستی؟!..آخ جووووووون..هورااااااا..به مناسبت این فرخنده سالروز آشتی بودنمون یک دقیقه سکوت!..
خب فاطمه جان..تو هم ازین بلاگ رولینگ مولینگه چیه ازنا راه بنداز که بفهمی کی آپیده کی نه آپیده!..بابا منم که شیرازی هستم این کارو کردم تو دیگه بهونه ات چیه؟!!
بعدشمم اینکه..اتفاقا این بقراطم خیلی تو کف توه!..و اتفاقا هم یک قسمت از سوگندنامه اش رو فقط به تو اختصاص داده بود که خب در طول تاریخ دیگرون چون حسودیشون شده بود اون تیکه رو حذف کردند..وگرنه نمیدونی که این بقراط چه اردت خاصی نسبت به تو داشت!..ببینم..شیطون..حالا جریان شما دو تا چی بوده؟!..ها؟ ها؟ ها؟!!
میگم تو این سوگندنامه بقراط سرش با اونجاش داشته تخته نرد بازی میکرده..پس بگو..حواسش جای دیگه بوده!!!!

Devil69 شنبه 25 فروردین 1386 ساعت 12:57 http://www.kcgunitstudio.blogfa.com

ahangaro danl konid :D nazar yadeto0n nareh

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد