بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

به ام نامی خدا ...

سلام در خدمت هستم با آلبوم ترکی

ابراهیم تاتلس

Ibrahim Tatlises : Bulamadim

Bulamadim

Mavi Calar

Sen Al Canimi

SeninPapucunDama

Urfa Sana Kusmus

Turlu Turlu

Agri Dagi(CanoCano)

Saki

Yetim Cemo

Ayazdir Geceler

Esarbini Yan Baglama

Etek Sari

Agri Dagi   (Cano Cano Remix)

 

لحظات زندگیوتون شاد.....

قانون عشق می شکنم به خاطر تو عشق من....

سلام علیکم

با یه پست درخواستی دیگه برگشتم

آهنگ درخواستی مامانی شاذه به نام

قانون شکن از فرشید امین

قانون شکن

دوستان بابت تاخیر معذرت میخوام...

هر چقدر نشستم تا کسی یه درخواستی دیگه بده دو تا باهم بزارم...

ولی دیدم نه ملت مارو یادشون نمیاد...از لحاظ اهنگ میگم

صا بمانید....

میدونی........

سلام دوستای خوبم

با یه پست درخواستی دیگه در خدمتتون هستم

آهنگ اول  یک موزیک ویدئو هست از بلاش به نام میدونی

به درخواست نیلوفر عزیزم

میدونی

بلاش      سایت اختصاصی بلاش

****************************

دومین اهنگ درخواستی آهنگ(( وقتی رفتی هوا بد شد ))

 اسم دقیقشو نمی دونم از محمد زارع به درخواست آقا فرزاد

وقتی رفتی...

همیشه صا ایران بمانید....

دنی

سلام...وقت خوش

 دنی : همینه که هست

دست خودم نیست

وقتی با منی

همسر

احساس

همینه که هست

کلاس چشم تو

بی وفا

عاشق خسته

دختر بحرینی

جدایی

دلبر

یادت میاد

 

صداش قشنگه ولی.....

صا ایران بمانید...

قابل توجه مونیکای عزیز هر ایرانی کالای ایرانی گیر نده به این صا ایران ما

سلام

با آلبوم جدید علیرضا افتخاری در خدمت  دوستان هستم

ســـــــــــــــــــــــــــــــــفر

سفر

عاشقونه

توبه

هستی

چشم به راه

انتظار

انتظار عشق

آرزو

درخواستی

با سلام و وقت بخیر

در خدمت هستم با دو اهنگ درخواستی

آهنگ اول به درخواست مرجان عزیز

آهنگ  I Dance For U از نازنین افشین جم

 

I Dance For You

نازنین افشین جم دختری ایرانی-کانادایی است که عنوان دختر شایسته کانادا را به همراه دارد.

بقیه...

امیدوارم دیرکرد منو ببخشی مرجان جون

**********
دومین آهنگ به درخواست مونیکای عزیزم

آهنگ راز از مازیار عصری

نازنین

راز

خدمت دوستان عزیز بگم که لینک غیر مستقیم هست .

********************

نیلوفر عزیزم آهنگ درخواستی شما هم در حال تهیه هست ..امیدوارم به زودی بزارم تو وبلاگ

 

پست بعدی آلبوم جدید استاد دوست داشتنیه خودم علیرضا افتخاری

همیشه شاد باشید ....