بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

پرواز

 سلام احولات خوبین؟؟

 کیا: پرواز

پرواز

به سلامتی

حیف تو بود

اهل کجایی؟

دروغ

ستاره

حیف تو بود

محمد

آره وای وای              (Feat. Nooshafarin) 

آره وای وای                  (Armenian) [Feat. Nooshafarin]

-----------------------

این همون کیا  گروه  The Boys   نیست؟؟آیا؟؟

 

همیشه صا ایران بمانید.....

نظرات 10 + ارسال نظر
ژ یگولو چهارشنبه 5 اردیبهشت 1386 ساعت 00:47

کیا؟؟؟

کی ها ؟؟؟

:دی

مونیکا چهارشنبه 5 اردیبهشت 1386 ساعت 07:38

سلام احوال خانم خوشمله؟
مرسی من یه آهنگ اینو واسه رقص می خواستم بازم به موقع بود مرسیییییییییی
جدی می پرسی؟خوب معلومه همون کیا تحفه است خوب.تو هنوز مدل مارو از صاایران ارتقا ندادی؟بابا ۲۰۰۷ شد
بوس بوس

شاذه چهارشنبه 5 اردیبهشت 1386 ساعت 10:21

سلام
من اومدم. عین زبل خان! شاذه اینجا شاذه اونجا شاذه همه جا!

نیاز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1386 ساعت 12:48

سلام....
بابا خودشه...اینگده بدم میاد ازش....
دستت درد نکنه گل خانوم.....
خسته نباشی...

شهرام چهارشنبه 5 اردیبهشت 1386 ساعت 13:57 http://zerzer.blogsky.com/

سلام

عرض ادب و ارادت ...پایدار باشی دوست من ..

نیلوفر چهارشنبه 5 اردیبهشت 1386 ساعت 14:49 http://ajoojmajooj66.blogfa.com

سلامممممممممممممممممم
والا اون کارا رو کردم
فایل که آپلود شد، رو آهنگ راست کلیک کردم
یه صفحه دانلود باز شد یعنی اون آهنگرو دانلود کرد
منم یه بار دیگه راست کلیک کردم ،تا صفحه باز شد،اون بالاش که آدرس نوشته بودو کپی کردم سریع تا نرفته بود
بعد دیگه دانلود نکردم
بعد رفتم بلاگفا همون جا که گفتی، بعد تو اون کادره که کد داشت اون جا که نوشته بود فایل آهنگ پیست کردم بعد اونم کپی گرفتم گذاشتم تو قالب
هنوز که نیومده
حالا درست بود کارم؟

نیلوفر چهارشنبه 5 اردیبهشت 1386 ساعت 20:07

فاطمههههههههههههههههههههههههههه
درست شددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
آخ جونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
وای خیلی خوشحالم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

فرزاد پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1386 ساعت 01:13 http://top2007.blogsky.com

سلام
دوست دارم لینکت کنم نظرت چیه؟

نیاز پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1386 ساعت 11:02

پیدات نیست خانومی؟؟؟؟!!!!

نیلوفر پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1386 ساعت 15:24

عزیزم تشکر که سهله شما بخوای میتونی منم میل کنی(نیش)
آره جدا ترس داشتا نه؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد