بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

فرزانه

سلام... روز خوش

 فرزانه: Memory's

با من باش

خاطره

عزیزمی

سفیر صلح

دختران ایران

عروسی

گل رز

من تو باهم

*************
دوستان عزیزی که درخواستی داشتن در دست تهیه هست..یحتمل پست بعدی

اهنگهای درخواستی قرار می دم

همیشه صا ایران بمانید...

نظرات 5 + ارسال نظر
ژ یگولو..اولین جن... پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1386 ساعت 14:56

سلاممممممممممممممممممممم فاطمه خانوم..

چه عجب..بلاخره تشریف فرما شدین شوما؟؟؟:دی

فرزانه؟؟؟

اسمشو شنیدما ولی یادم نمیاد کی بیده؟؟

حالا دانلود کنم ببینم کی بیده..یادم میاد یا نه...

اهنگای درخواستی؟؟ ایوللللللللل...

خوش باشی و صا ایران..فیلا...

ژ یگولو پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1386 ساعت 15:03

ایوللللللللللللللللللل فاطمه خانوم..یه دوست خیلی خوب همین الان بهم گفت این فرزانه کیه...

دمت گرم دوست خوبم...:دی..مرسییییییییی...

کلی خوشحال شدم..خیلی اهنگاشو دوست دارم..ممنونم واقعا..و همچنین از اون دوست خوبمم هم ممنون.مرسییییییی...فعلا...

نیاز پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1386 ساعت 22:14

سلام عزیزم....
مرسی از اپ جدیدت....مثله همیشه استفاده کردم...
خسته نباشی...بوس...

شاذه پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1386 ساعت 22:51

سلام
خوبی فاطمه جون؟ بهتری؟
فرض کن من همشونو گوش دادم. عالی بود کلی حس گرفتم (چشمک!)
(بوس)

مایا یکشنبه 16 اردیبهشت 1386 ساعت 04:33 http://www.maya1368.blogfa.com

اگه بلوچ هستی منو در جریان بذار

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد