بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

Coming Soon

نظرات 7 + ارسال نظر
شاذه سه‌شنبه 29 خرداد 1386 ساعت 00:12

سلام مامانییییییییییییییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوبی؟ کلی سورپریز شدم از دیدن میوزیک سنتر تو بروزشده ها!!! وای اگه االان وارد بلاگ سکای نمیشدم از کجا می فهمیدم تو برگشتی؟؟؟؟؟
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس یه عالمه

حسین سه‌شنبه 29 خرداد 1386 ساعت 00:45 http://silentsong.blogsky.com

سلام. اول شدم آیا؟
خوشحال شدم.
منتظر آپ شما دوست عزیز هستم .

سیمین سه‌شنبه 29 خرداد 1386 ساعت 10:25

ااااااااا
اومدیییییی مادر ؟
زودی بیای هاااااا

ژ یگولو چهارشنبه 30 خرداد 1386 ساعت 01:44

میبینم که مراجعت فرمودین بانو...

ایولللللللللللللللللللللللللللللللللللللل...

زودی برگرد..منتظرتیم...

شاذه چهارشنبه 30 خرداد 1386 ساعت 10:30

سلام دخمل گلم
صبحی یه اس ام اس واسم رسیده خواستم فورواردش کنم نشد. من فقط فهمیدم موضوش اینه که به تو بگم:)
نوشتن:یه آهنگی صد بار تو تی وی داده عربی انگلیسی. یه عده عرب سیاه و سفید کنار ستونها ایستادن خوندن. خیلی دلم می خواتش!
تو فهمیدی؟ من که نفهمیدم:)) گویا هیچی دیگه از اسم و آدرسش نمی دونستن.

الهه باران چهارشنبه 30 خرداد 1386 ساعت 15:27 http://s-e-s.blogsky.com

سلام فاطمه جان
بابا خیلی بی معرفتی بی خبری رفتی و بی خبری هم اومدی!!!!
(قهررررررر)
شوخی بود...من از قهر و این چیزا خوشم نمی آد...
شاد باشی

نیلوفر پنج‌شنبه 31 خرداد 1386 ساعت 10:42

نیششششششششششششش
بیا دیگه بچه پررو...
حالا ما هی هچی نمیگیم این....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد