بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

افتخاری

 استاد علیرضا افتخاری

   قلندر وار

قلندر وار

آیینه دل

پای پیاده

سلسله مو

مشرق مطلق

بوی زنجیر

انعکاس سبز

تابو جونوم

 

صا ایران بمانید....

هاتف

سلام خوبید دوستان

اول بگم که ببخشید نمی تونم بیشتر به وبلاگتون بیام...یه کم وقت برام تنگ شده...

ایشالا جبران کنم...و یه خواهش دوستان خوبم خواهش میکنم ازم گله مند نباشید...

سعی می کنم یواش یواش بهتون سر بزنم...ولی مطمئن باشید پستای همهتونو می خونم...یعنی سیو میکنم و میخونم

دوم...نیلوفر عزیزم خیلی ممنون...خیلی خوشحالم کردید...یه دنیا ممنون ..هیچ وقت این روز فراموش نمی کنم

و نیاز خانومی گلم تولد تو هم مبارک عزیزم..ایشالا ایام به کامت باشه           

میرم سراغ آلبوم امروز....نمیدونم چند تا از شما دوستان هاتف می شناسید

ولی در کل آهنگ هایی زیبایی داره

    هاتف  :رویای   آبـــــــــــــی

رویای آبی

ستاره در سقوط

حقه باز

محض گل روی شما

هزار بار

تشکیل خانواده

تو ماشینی شدی

همون آش همون کاسه

تراژدی

 

همیشه شاد و صا ایران بمانید....

سعید شایسته

با عرض  سلام و پوزش به خاطر دیر آپ کردن

آلبوم جدید سعید شایسته

  گلی

گلی

مشکی

قسم

من سازگارم

خاتون عشق

دوست دارم

ده ماه

ناز میکنی

مادر

قربانی

ریمکس

********

با عرض شرمندگی...دوستان فعلن نمی تونم به درخواستی جواب بدم

...امیدوارم منو ببخشید

ایشالا بتونم بعدن به محبتهای دوستان جواب بدم

مصطفی صندل...

سلام و روز خوش

این شما و این هم مصطفی صندل....

Mustafa Sandal : Devami Var

Indir

Farketmez

Coban

Melek Yuzlum

Gonlunu Gun Edenin

Kimbilir kim

Dayan -- Featuring Izel

Herkes Mecbur

Zaten

Ne Sarkilar Yazdim

Devami Var

آقا پویا ممنون از انتقاد شما...

بهتره  بگم هستن کسانی که مثل شما با دنیای وب آشنایی کامل ندارن و منظور من هم از جمع اوری این وبلاگ شاید کمک به این دوستان باشه...باز هم ممنون

بعضی آهنگاش ارزش شنیدن دارن...

همیشه شاد باشید....