بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

هاتف

سلام خوبید دوستان

اول بگم که ببخشید نمی تونم بیشتر به وبلاگتون بیام...یه کم وقت برام تنگ شده...

ایشالا جبران کنم...و یه خواهش دوستان خوبم خواهش میکنم ازم گله مند نباشید...

سعی می کنم یواش یواش بهتون سر بزنم...ولی مطمئن باشید پستای همهتونو می خونم...یعنی سیو میکنم و میخونم

دوم...نیلوفر عزیزم خیلی ممنون...خیلی خوشحالم کردید...یه دنیا ممنون ..هیچ وقت این روز فراموش نمی کنم

و نیاز خانومی گلم تولد تو هم مبارک عزیزم..ایشالا ایام به کامت باشه           

میرم سراغ آلبوم امروز....نمیدونم چند تا از شما دوستان هاتف می شناسید

ولی در کل آهنگ هایی زیبایی داره

    هاتف  :رویای   آبـــــــــــــی

رویای آبی

ستاره در سقوط

حقه باز

محض گل روی شما

هزار بار

تشکیل خانواده

تو ماشینی شدی

همون آش همون کاسه

تراژدی

 

همیشه شاد و صا ایران بمانید....

نظرات 8 + ارسال نظر
نیلوفر سه‌شنبه 19 تیر 1386 ساعت 11:17

تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
بیا شمعا رو فوت کن
که صد سال زنده باشی


الهی صد ساله شی
نه صد و بیست ساله شی
نه صد و بیست سال کمه
همیشه زنده باشی

شاذه سه‌شنبه 19 تیر 1386 ساعت 13:21

اصلاً تولد خودت مبارک=)
خیلی خیلی مبارک. ایشالا صد و بیست سال کنار شوشو خوش و خوشبخت زندگی کنی:*:*:*:* :*)

آقا موشه سه‌شنبه 19 تیر 1386 ساعت 15:52

وااااای چقد من گله دارم
چه بیمعرفتی توووووووووووووو
تولدت مباررررررررررررک
میدونستم یه جشن خوشکل میگرفتم واستون
حالا چرا منو دعوت نکردی اونوخ ها ها

پدرام سه‌شنبه 19 تیر 1386 ساعت 19:15 http://pedygol.blogsky.com

سلاااام بر فاطمه خانوم جان عزیز..
میبینم که تو هم تفلد تفلد و ازینایی!!..
ا.
پس تو هم:
تففففففللللد..تفللللللد..تفلللللد بیا ۱۰۰ ساله فوت کن تا ازینا..
ایشالا در کنار شوشوی عزیزت سال به سال دریغ از پارسال..نه ببخشید..منظورم این بود که سال به سال رو با موفقیت و شادکامی پشت سر بزارین و هر سال هم شادتر و خندونتر از پارسال..
ولی خوب بزرگ شدینا!!!..هیییییی..جوونی کجایی که یادت بخیر!..
بازم تبریک..

س چهارشنبه 20 تیر 1386 ساعت 19:18

سلام ممنون میشم اگه اهنگهای ارش یوسفیان را بزارید به شاذه گفتم بهتون بگه

مرجان پنج‌شنبه 21 تیر 1386 ساعت 09:43 http://anemone.blogsky.com

سلام نیش نیش جون

حاله خودتو شوشو خوبه ایشاا... ؟ خانوم بچه ها خوبن ؟

عروس شدی حسابی سنگین شدی ها ؟ اما خبر نداری که هنوز همون نیش نیش خودمونی ! غشمولک

فراررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

حسین یکشنبه 24 تیر 1386 ساعت 00:57 http://silentsong.blogsky.com

سلام. بالاخره باز شد و وبتون رو به روز دیدم.
عالی مثل همیشه.
مرسی.
فعلا.

بهار جمعه 29 تیر 1386 ساعت 14:53 http://donya18.blogfa.com/

mamnon ke sar zadi mishe khahesh konam
ke ahang naro hamed ro to vebet dezari

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد