بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

شجریان و افتخاری

سلام به همگی

خوب من دو روزه مثل اینکه زرنگ شدم

با یه آپ جدید هستم در خدمت شما

می دونم یه کم دیر شده...اکثر دوستان هم این آلبومارو تهیه کردم ولی خوب

مام بزاریم تو وبلاگ اتفاق خاصی نمی یوفته

 شجریان :غوغای عشقبازان

قطعه دیدار

آواز بر قطعه دیدار

قطعه پنج زربی

ادامه قطع پنج زربی

قطعه دیلمان

تصنیف شور در فراق

ساز وآ واز افشاری

رقص پروانه

ادامه ساز و آواز

ادامه تصنیف افشاری ساقیا

ساز و آواز قرایی

تصنیف افشاری بادیه عشق

 

گیج شدم بابا                                        

**********************************

و اما استاد دوست داشتنی خودم علیرضا افتخاری

   هــــــــــــــــــوای تـــــــــــــــــــــو

افسانه عمر

چشم نرگس

هوای تو

مبتلا

شاهد افلاکی

آتش عشق

داغ تنهایی

افسانه عمر

خواب پریشان

این چرا اینقدر زود زود آلبوم میده بیرون...!

همیشه شاد و صا ایران بمانید.....

نازنین افشین

سلام علیکم

کلهم خسته نباشید بنده بعد از تنبلی چند هفته ای

 برگشتم با یه آلبوم ایرانی- آمریکایی

شاید تک آهنگی که نازنین افشین جم گذاشتم یادتون باشه حالا کل آلبومشو می زارم

امیدوارم خوشتون بیاد

تقدیم به مرجان و گیگیلی گلش

آلبوم Someday از نازنین افشین

Someday

For Ever

Split Personality

Super Girl

I Do

You are Calling Me

Over

Prelude

Extraordinary

I Dance For you

Somethimg I Would Die For

Stolen

Prelufe {GolehSong}

Goleh Song

معذرت خواهی

دوستان عزیز بابت بستن کامنتدونی از همه شما عزیزان معذرت میخوام

یک فرد بسیار بسیار بی شعور و بی فرهنگ

نمیدونم چرا کار من به مذاقشون خوش نمیاد و هر چی از دهنشون داره بیرون می ریزه نثار بنده می کنن

باعرض معذرت از همه شما فعلن کامنتدونی بسته است تا ببینم خدا چی میخواد

شرمنده همه شما دوستان گل...امیدوارم منو ببخشید

ایشالا به زودی آپ می کنم

اگر کسی هم کاری با بنده داشت اکثر دوستان ایمیل بنده رو دارن...اگه هم نداشتین از دیگری بگیرید:دی

من در خدمتتون هستم

شاد و صا ایران باشید

یا حق....