بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

شجریان و افتخاری

سلام به همگی

خوب من دو روزه مثل اینکه زرنگ شدم

با یه آپ جدید هستم در خدمت شما

می دونم یه کم دیر شده...اکثر دوستان هم این آلبومارو تهیه کردم ولی خوب

مام بزاریم تو وبلاگ اتفاق خاصی نمی یوفته

 شجریان :غوغای عشقبازان

قطعه دیدار

آواز بر قطعه دیدار

قطعه پنج زربی

ادامه قطع پنج زربی

قطعه دیلمان

تصنیف شور در فراق

ساز وآ واز افشاری

رقص پروانه

ادامه ساز و آواز

ادامه تصنیف افشاری ساقیا

ساز و آواز قرایی

تصنیف افشاری بادیه عشق

 

گیج شدم بابا                                        

**********************************

و اما استاد دوست داشتنی خودم علیرضا افتخاری

   هــــــــــــــــــوای تـــــــــــــــــــــو

افسانه عمر

چشم نرگس

هوای تو

مبتلا

شاهد افلاکی

آتش عشق

داغ تنهایی

افسانه عمر

خواب پریشان

این چرا اینقدر زود زود آلبوم میده بیرون...!

همیشه شاد و صا ایران بمانید.....

نظرات 2 + ارسال نظر
مرجان پنج‌شنبه 25 مرداد 1386 ساعت 14:03 http://anemone

سلام نیش نیشو

بگو ببینم کی باز کردی کامنتدونیتو ؟ من چند بار اومدم ولی همچنان بسته بود ... یه بار هم همه وبلاگتو زیر و رو کردم که ایمیلی میمیلی چیزی ازت به دست بیاورم که یافت می نشد :دی

نیش نیش من آخرش خودمو می کشم ... این شجریان دیگه چیه هی آهنگاشو میذاری
ایششششششششششششششششش

پدرام پنج‌شنبه 25 مرداد 1386 ساعت 15:00 http://pedygol.blogsky.com

به بههههههههه..
سلام بر فاطمه خانوم عزیز..
چه عجب اینجا باز شد؟!!..
داشت دلم میترکیدا!..
خب..خوبی؟..خوشی؟..چه خبر از زندگی؟!..معلومه که حسابی خوش میگذره ها!!..
جای ما رو هم خالی کن!..
اولندش که ممنون بابت این دو آلبوم..خوشمان آمد..
بعدشم اینکه..ببین..اگه هنوز تو تریپ آهنگ درخواستی هستی..آهنگ بارون (ببار ای ابر بهار..) مال شجریان رو میتونی بزاری؟..مربوط به همون گروه ۴ نفر قبلیشه..ممنون..
تازشم..این کارت ما چی شد پس؟؟!!..دهههه..
من الان ولایتم..آخر هفته بعد میام تهرون..بیام بگیرم؟!..;)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد