بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

Royal wedding

عروسی پرنس ویلیام دیروز با همه کبکبه و دبدبه بالاخره به انجام رسید و کیت خانوم به خونه بخت رفتن به قول مجریه به آرزوش رسید واقعا بعد ده سال خسته نباشن ! برام جالب بود بدونم یه عروسی شاهانه چجوری باید باشه  و دست راستش رو سر ما :دی  

 

این ازدواج هم که ازدواج قرن نام گرفت چه چیزایی داشت 1990 مهمان و پیش بینی دو مییلیارد بیننده تلویزیونی و شام و بقیه قضیه...

والا تو عروسی ما به زور 700 مهمان پیدا میشه اونم برا این معروفا !چه برسه با این همه مهمون والا ...!

لباس عروس ساده به نظر میومد و به نظر من دوخت و طرح قشنگی بود ولی کلن برا یه عروس سلطنتی ساده بود و ولی برا من شیک :دی   

 

از جذابیت های این عروسی عبور کردن پرنس و همسرش از بین مردم با درشکه و دست تکون دادن برا مردم و اینکه تو مراسم اکثر خانوما کت و دامن و یا لباس ساده ای پوشیده بودن و اینکه هنوز رسوم قدیمی خودشون تو مراسم ها حفظ کرده بودن ولی ویی ویی امان از دست ماها ....

و ملکه انگیس هم با لباس زردی که به تن داشت خیلی شیک به نظر میرسید (خداییش خانوم ملکه با مد میرنا رنگ سال !:دی)

مردا که نمیشه توصیف همه لباس نظامی پوشیده بودن ولی دوماد و مخصوصن داداشش هاری بسیار شیک بودن

همه جا دنیا عروسیا یه جوره از لباس لو ندادن عروسا، توصیف عروس توسط ساقدوشی برادری خواهری برا دوماد و حلقه ازوداج و لرزش پدر و اشک مادر عروس تا سوالی که چشمای عروس و دوماد میشه خوند که چجور زندگی خواهند داشت؟!!!

وقتی که از کلیسا بیرون اومدن و به کاخ باکینگهام رفتن ملت دسته دسته دنبالشون بودن و با چه اشتیاقی میرفتن برا اولین ب . و.س . ه . کاش یکیم برا عروسی ما اینقد ذوق داشت !! وسط اون جمعیت کسایی بودن که حتی با چارپایه فلزی اومده بودن چقد هیجان نه ؟! عکسایی هم که برا شکار لحظه رفته بودن تو حوض هم جالب بودن ، اون وسط سه تا دختر بودن که تو پلاکاردی  تو دستشون نوشته بودن هاری با من ازدواج کن والا منم بودم اون وسط خودمو میکشتم که هاری هاری من اینجام :دی

عروس و شازده دوماد خوشحال به نظر می رسیدن ایشالا که خوشحالیشون همیشگی باشه هرچند از این معروفا هیچی بعید نیس :دی 

نظرات 7 + ارسال نظر
جواد شنبه 10 اردیبهشت 1390 ساعت 11:35 http://fast2.orq.ir

سلام دوست عزیز

من شمارو با نام
بازگشت ...
لینکیدم
ممنون میشم منو بانام
*گیلانغرب دانلود*
لینک کنی

اگه میشه رو لینک تبلیغات نگین زیبایی دندان کلیک کنی
مر30 میشم

ارزان شاپ شنبه 10 اردیبهشت 1390 ساعت 13:40 http://www.arzan.shopingfa.com

خرید ارزان و آسان را در ارزان شاپ تجربه کنید

شاذه شنبه 10 اردیبهشت 1390 ساعت 16:48 http://moon30.blogsky.com

سلام دخمر گلم
چه آرزوی کوچولویی داری! بیا عزیزم. بیا خودم می برمت پیش هاری جون! یقین دارم تو رو ببینه کف بر میشه. به سال نکشیده دستتو می ذارم تو دستش

سلام مامانی جونم

خوب چیه مامانی آرزو که عیب نیس مامانیییییی
حالا من آرزو کردم این شاهزاده که بیکار نیس بیاد منو دستو منو بگیره

مامانی می تونی یعنی؟؟؟؟؟؟؟

شاذه یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 16:14 http://moon30.blogsky.com

چرا نتونم؟! منو دست کم گرفتی!!

نه مامانی


چیزه دیگه مامانی زحمتت نشه یه وقت آخه

فرزاد سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 01:38

سلام خاله...

3 شو بگیر...

خوبی؟ خوشی؟
چه خبر ؟ شنیدم وبلاگت رو راه اندازی کردی ناقلا؟

نه یعنی خاله جونی

الهی من قوربونه خالم برم

حال کردی چه لاوی در کردم

سلام فرزاد...
گرفتم...!
مرسی ممنون

سلامتی اره دیگه خبرشو خودم بهت دادم بازگشتیم

جانم

الهی منم قربون فرزادم برم



همونی که گفتم لاوتو ...

فرزاد سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 01:46

خاله ازین مزه ها نداریم بخواهی با این اجنبی ها ازدواج کنی هاا


شنیدم یکیه عصبانی میشه !

بله چشم

نه نشه.....

فرزاد سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 01:58

خاله نظرت چیه بریم بخوابیم ؟

گلئدیم بلئیسی نسئن سیئتم (الان یه چیزی به زبون خودمون گفتم)

خاله چه خوشگل شده امشب

خوب دیگه چایی رو بده (از همون چایی ها ) تا بریم بخوابیم

شب بخیر

خوب من که گفتم بریم

اولین کلمه معنی اومدم میده

چیه چش نداری خوشکلی فاطمه رو ببینی

اممم!! بیا اینم چایی نوش جونت

شب بخیر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد