بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

sms

چند شب پیش یکی از دوستان عزیز یه اس ام اسی داد که:

امروز روز جهانی فوضولیه! خصوصی ترین سوالی

بعدش اینکه برا چنم نفر بفرست و جوابای جالبی میگیری!

منم گفتم بفرستم ببینم ملت چه چیزی از من براشون سواله :دی

برا 5 تا از بچه های فرستادم و جوابا اینا بودن:

 

مریم(دوست و همکلاسی سابق): تو مدت دوستیمون چه زمانی ازم بیشتر ناراحت شدی؟( والا من سوال پرسیده بودما)

من: وقتی تند تند حرف میزنی و نمیذاری آدم حرف بزنه  دلم میخواد چسب بزنم دهنت تا یه دقه گوش کنی !!!

مریم: خوشم میاد رکی

 

هاله (هم اتاقی سابق): فاطمه چرا موقع عروسی داداشم نیومدی بعدم مستقیم  تو چشام گفتی که دلم نخواس بیام؟!

من: وای هاله باز شروع کردی عزیزم هزار بار گفتم تو قبول نکردی مجبور شدم!

 

سمیه (همکلاسی سابق) : فاطمه چرا همیشه رک بودی؟ شرمنده ها

من : ای وای ببخشید اگه ناراحتت کردم،شرمنده دشمنات

 

مینا (همکلاسی سابق) : تو چرا موقع کار با میکروسکوپ ساکت میشدی؟ اصن تو معنی استرس امتحانو میدونی؟ (یکی بودا فک کنم!)

من: عزیزم کلن اینجوریم یه کارو با آرامش و سکوت انجام میدم چه میکروسکوب باشه چه امتحان!

 

سحر (دوست جونیم عشقم) : چرا گوشیتو نمیدی توشو بگردیم؟

من: عزیزم گوشی خصویها تازه بی افم اس میده می بینی لو میرم :دی

سحر : پررو هیچ وقت این اخلافتو ترک نمیکنی

من : وا سحر چیه خوب  راس میگم  

و سحر جواب نداد و ما مجبور شدیم منت بکشیم!! 

والا دریافتم که زیادی رک هستم

شما چی میگید؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
شاذه جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 22:49 http://moon30.blogsky.com

سلام عزیزمممم
من که از رک بودن خوشم میاد. حداقل آدم تکلیفش با طرف معلومه!

سوال فضولیم رو هم ازت پرسیدم، جواب ندادیها!

شلام مامانی جونمممممم

اره منم همیشه بدم اومده یکیو هی بپچیونم رک و راس بهش میگم دوس دارم با خودمم اینطوری باشن
کدوم سوال مامانی جونم؟!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد