بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

۵ماه

من گفتم به این معروفا نمیشه اطمینان کرد


شما گفتید نه!!!


بیا حالا این جناب پرنسو خانم کیت جدا شدن


بزارین یه دو ماه شه بعد!!!



منکه نمیدونم شایعه است یا واقعیت!


ولی جدا خبرو خوندم شوکه شدم 

با خودم فکر کردم اگه واقعیت باشه بعد 10 سال دوستی فقط 5هفته زندگی!!!


چی بگم آخه!!!

حالا حرفای پرنس هم اگه واقعی باشه جالبه: این زن زشت و وحشتناک دیگه نمی بینم خوشحالم و.....


چه میدونم !!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
شاذه سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 10:41 http://moon30.blogsky.com

ای بابا!!! اگه راست باشه چه دنیای مزخرفیه!!
البته دنیا کلا مزخرفه!
توضیحا این که مزخرف در زبان شیرین عربی به معنی جواهر نشان میباشد!
زخرف = جواهر
کلا می خواستیم بگیم ما خیلی بلدیم و اینا!!

مزخرف!!! برا یه ثانیه دنیاس

مزخرف مزخرف بازم مرخرف

چه جالب!
مامانی چیزه مرسی من عربیم کلن -۲۰۰ هیچی ندارم

نخیر مامانی من که میدونم شما خیلی بلدی و اینا
شکسته نفسی نکن مامانییی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد