بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

عنوان ندارد...

اولین کس تو بودی....

نمیدونم واقعی بودی و دروغی ولی اون حس آرامشی که بهم بخشیدی لذت بردم و دوس دارم بازم تجربه کنم


بهم نشون دادی نمیشه همیشه بچه بود و باید بزرگ شد


نیمی از بزرگی من هستی با اینکه ازت بزرگترم ولی پیشت احساس آرامش میکنم


تو نگات دنبال چیزیم که نشون نمیدی!! از اون میترسم که دوستی توام دروغ باشه!

خیلی وقته دوستی ندارم که بهش اعتماد کنم نمیدونم به توام میتونم اعتماد کنم یا نه!!!


ولی ازت میخوام دوباره اون آرامش و بهم بدی ...!

نظرات 2 + ارسال نظر
مازیار چهارشنبه 19 مرداد 1390 ساعت 13:53

سلام.حالت چطوره؟!!1
داری در مورد کی حرف می زنی؟!!!
کیه که بهت احساس ارامش میده؟!!!

سلاین حساس غصه خور !!

ممنان خوبیم

در مورد یه دوست خوب
بودنش خیلی آرومم میکنه!

شاذه چهارشنبه 19 مرداد 1390 ساعت 17:46 http://moon30.blogsky.com

امیدوارم به آرامش برسی دوست من

میسی مامانی جونممم

مامانی ایمیل دوباره بفرست باشه؟!! منتظرما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد