بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

آی چه بده دوست داشتن آدم لو بره

کلی خجالت اینا میکشی !!


باور کن  فقط به فکرتم همین

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا شنبه 5 شهریور 1390 ساعت 19:42 http://golakam-28.blogfa.com

دلم خیلی گرفته بود و دلم یه عالمه اشک میخواست که با وبلاگ شما رو به رو شدم . خوشحال میشم به منم سر بزنید.

غصه نخور عزیز چشات با ارزشتر از هر چیزی تو دنیاس

حتمن عزیزم میام یعنی الان اومدم دیگه

مازیار یکشنبه 6 شهریور 1390 ساعت 18:36

سلام.
فاطمه تو هم بله؟!!!!!!!!!!!!!
خوبه و واقعا خوبه که دوسش داری...

سلاممم

نه بابا چی چی بله تواما!!!

دوسش ندارم که فقط به فکرشم زیادی تو زندگی سختی کشیده دلم میخواد کمکش کنم ولی همه فک میکنن دوسش دارم !!

مازیار یکشنبه 6 شهریور 1390 ساعت 22:44

فاطمه جان نمیگم تو جای خواهرم چون از این جمله متنفرم.تو هم دوستمی...تو زندگیت دلت واسه کسی نسوزه...کمکش کن...ولی دلت نسوزه...چون همه ادما نمک نشناسن...

خلاصه این که اگر هم دوسش داری ناز نکن...هیچ چیزی تو دنیا زیباتر و بهتر از دوست داشتن نیست

میدونم نیس ولی من واقعا دوسش ندارم
فقط صمیمتی بی حد باهاش دارم که به دوست داشتن تعریف میکنن!

مادر جون نه آقا جون چند تا ها؟!!!

راستی کجا؟ چرا نوشتی تموم؟
نرو مازیار

مازیار دوشنبه 7 شهریور 1390 ساعت 22:20

فعلا واقعا خستم...
البته هستم...
ولی فعلا نمی نویسم...


در ضمن خودتی...
دوسش داری فاطمه خانم

اوکی
نیروتو جمع کن دوباره برگرد
وی مث من نه ها بری بعد ۴سال بیایی!!

خود خودتی!!
نخیر ندارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد