بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

۸ شهریور ۱۳۹۰

امروزو برای همیشه اینجا ثبت میکنم

روزی پر از شوکهای بزرگ برا من


بعضیا خوب و بعضیا خوشم نیومد

ولی خدایای خوب و مهربون خودم شکرت

خیلی ماهی

نظرات 4 + ارسال نظر
مازیار پنج‌شنبه 10 شهریور 1390 ساعت 14:19

منم 10 شهریور و ثبت می کنم....
البته هیچ دلیل خاصی ندارم

خوب ثبت کن !!

البته من دلیل دارم یه دلیل خیلی بزرگ که ایشالا اون دلیل قسمت توام بشه!

مازیار یکشنبه 13 شهریور 1390 ساعت 16:38

نمی خوای تعریف کنی چی شده؟
نکنه داری ازدواج می کنی؟!!!!!!!!!!اره؟!!!!!!!!!
به به مبارکه

ای بابا مازیار تعطیلیا
نیچ ما با ازدواج قریم یعنی اون با ما قره

نیگم بمونی تو کفش!!!

مازیار جمعه 18 شهریور 1390 ساعت 12:43

bebin fateme be jane khodam nagi hacket mikonam

hala khodaeesh jariane chie?


این شکلکا کلی جواب میدن

نیشه بگم که فقط ازدواج و چیزای مربوط به اون نیس خیالت تختخواب!!

شاذه دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 22:13 http://moon30.blogsky.com

سلام دخملم
هر اتفاقی بوده باعث شده کم پیدا بشی! شاید رفتی سفر... خوش باشی به هرحال

سلام مامانی
قربونت برم مرسی که اومدی

کلن زندگیم ریخته بهم .... بدجور اسیرم
کار درس زندگیشدن آش!!
دعا کن برام شاذه جونم مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد