بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

دلم میخواد قد یه دنیا بنویسم

ولی زندگیمو ریختن تو یه مخلوط کن دارم میزنن بهم!


دلم یه بغل یه انسانه مهربون میخواد

نظرات 12 + ارسال نظر
مازیار سه‌شنبه 29 شهریور 1390 ساعت 23:21

سلام.چی میگییییییییی؟!!!!!!!!
بغل می خوای؟بر دل سیاه شیطون لعنت
حالا بغل که نه ولی اگه خواستی می تونی رو من حساب کنی.من نمیگم.بچه ها یعنی تقریبا همه میگن مهربونم.انسان و شک دارمولی مهربون هستم.

سلام همین که خوندی!!

ای بابا حالا نمیشه بکم از ایرانی بودن بیایی بیرون تعبیر + بکنی اون بغلو
میسی مازیار ممنونم ازت واقعن به یه دوست خوب احتیاج دارم

هم مهربونی هم انسان
بازم مرسی مازیار

شاذه جمعه 1 مهر 1390 ساعت 01:51 http://moon30.blogsky.com

کجایی تو؟؟ خوبی؟؟

سلام مامانی شاذه

اینجام
خوبم یعنی شدم مرسی که به یادمی یکم مشکلات داره از سر و کولم بالا میاره
ولی خوبم میام زودی
میسی بوسسسسسس بوسسسسس

مازیار یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 01:02

باشه.بغلم می کنم.دیگه چی؟!!

دیگه نمیخواییم تموم شد
بمونه برا دفعه بعد

حالا بی شوخی میرسی مازیار که بفکرمی

مازیار یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 01:13

راستی یه سوال:
اون که دوسش داشتی چی شد؟
هنوز دوسش داری؟یا بازم میگی به فکرشی فقط؟


مازیار من کلن تو امر دوست داشتن و دوست داشته شدن موفق نیستم!!!

مازیار یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 11:34


چند تا نکته:
1-صبح ساعت 9 کله سحر حساب نمیشه.
2-اینجوری که داری میگی به نظرم رشته ات نباید سخت باشه.یه چیزی تو مایه های معماری
3-4نفر مث توان که قبول میشن و نمیرن و هی جارو واسه سال بعدی ها تنگ می کنن
5-کلا مگر این که دستم بهت نرسه که خفت می کنم
6-حالا رشته ات چی هست؟
7-کجا کار می کنی؟
8-تنبل خودتیمن از لحاظ روحی حالم خوش نبود.الان چند روزی میشه که شروع کردم.از هفته اینده کلاسم میرم!!چون رشته من سخته.مثه شما نیست که در مورد ابیاری گیاهان دریایی باشه
9-کف کردم از بس حرف زدم...
10-تو امر دوست داشتن و دوست داشته شدن هم مثل همیم!!!
11-یکبار دیگه بخوای من و بسوزونی....چی بگم ... کاری ازن بر نمیاد...راحت باش


۱- ااا مگه تو از اون خوابالوا نیستی ساعت 12 پا میشن میگن ااا چقد زود پاشیدم!!!
2- نخیر آقا مازیار خان رشته بنده از این در پیتیا نیس ... بزار بکنیمش بیست سوالی! پسر عموه رشته شماس بعدم زیربنای شما کار داره!!

3- به تو شه دلم میخواد ده بار بدم تو زرنگی جای منو تنگ کن!!

4- یادت رفته مازیار خان!!

5- آرزو کن که بر جوان عیب نیس!!
6- نیگم!!
7- ااا میخوای چیکار !!
8- خودتی آینه آینه!! کی از لحاظ روحی حالش خوشه مازیار ؟!!!
خوبه بخون شاید بتونی شایداااااا سال دیگه جای مارو تنگ کنی!!
9- ایشش مازیار چقد حرف زدی گوشم نه چیزه انگشتم شیکست انقد نوشتم!!
10- هی دنیا هعیییییییییییی!
11- ها چی؟!!! جرات داری بگو دیگه.... ده بگو دیگه !!
میشه اون بالش بدی !!!!

مازیار دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت 21:18

1-هه هه!!!مشخصه کی خوابالوه!!!من 8 صبح بیدار میشم.
2-پسر عموی رشته من؟شهرسازی؟!!!رشته من تکه.فک و فامیل نداره.
3-میام سر جلسه پرتت می کنم بیرون
4-نه خوشم اومد.حواست هست
5-اوکی.من نفر اول تبدیل آرزو به عملم.می بینیم فاطمه خانم
6-خجالت می کشی؟بابا بی خیال به هر حال رشته های در پیتم باید باشن دیگه
7-می خوام هیچوقت سراغ اون کار نرم
8-خواجه حافظ شیرازی!!!
11-ببین فاطمه خودت جنگ و شروع کردیا...بعدش نزنی زیر گریه بری معتاد شی و نتونی کنکور بدی و بیای من و ببینی که سر جلسه برات دست تکون میدم



این بالایی ها واسه وقتی هستن که داری گریه می کنی

۱- اره معلومه کاملن
۲ نه پسر عموش نیس رشته شما بدون رشته ما هیچی نیس!!
۳ - هه هه هه نه بابا!!!
۴ - بله نا سلامتی ما فوق داریماااا
۵- بازم آرزو بر جوانان عیب نیس!
۶- در پیت!! مازیار یادت باشه ها از هر ۱۰ نفر ۶ تاشون رشته تورو میخونن پس در نتیجه میشه رشته شما در پیت!!!
۷- آخه اصن تورو اونجا را نمیدن در اون مورد سواد نداری که
۸- بچه مرشد!!!
۹- اولن که خوب کردم چیه از جنگ میترسی ؟!!ها!!
ببقشیدا حالا معتادیت شدن من به کنار اصولن شما نمیتونین بیاین بین ما دس تکون بدین پس در نتیجه برو تلاش کن جای منو تنگ کنی!!

مازیار این قیافه تو بعد بهمن ماهه
که دارن به ریش تو میخندن!!
اینام قیافه مننن

مازیار پنج‌شنبه 7 مهر 1390 ساعت 16:26

کجایی؟

همینجا
برات دعوت نامه فرستادم اونم دیگه نمیشه بیام

مازیار پنج‌شنبه 7 مهر 1390 ساعت 22:21

برای من دعوت نامه فرستادی؟!!!مسخره می کنی؟
چرا نمی تونی بیای/!!؟
ای دی یاهو داری؟!!

نه بخدا!!!
ای بابا ای بابا مازیار!!

اره دیگه

مازیار پنج‌شنبه 7 مهر 1390 ساعت 22:28

اهان الان دیدمولی دعوت نامه ایی نبودا!!!!!!!!!!!!
ولی کلا فک کنم 1 هفته ایی میشه FREE شده!!!

بله!! خب نبود دیگه
بله فری شده ولی شما از اکانت بده خبر داری؟؟!!!

مازیار پنج‌شنبه 7 مهر 1390 ساعت 22:34

بر اساس گفته هات رشته های مرتبط به عمران:
1-معماری
2-برق
3-هیدرولوژی
4-زمین شناسی
بقیه یه جورایی ربط دارن به عمران...

ولی چون گفتی در اون مورد سواد نداری فکر کنم برق باشه.اخه بقیه رو تقریبا واردیم.

راستی ببین رشته ما درسته خیلی ها واردش میشن ولی چون توی یه پروژه باید با مهندس برق-مکانیک-صنایع و 1000 نفر دیگه حرف بزنیم و بهشون بفهمونیم چی می خوایم مجبوریم از همه یه چیزایی یاد بگیریم.واسه همین سخته و از اون 6 نفر فقط یکیشون مهندس عمران واقعی میشه که اونم منم

راستی یه کاری هم باهات دارم.

خوب نزدیکتر شدی!!
یکی از همین چهارتاس!! ولی برق نیس!!

کارم یه جوریه که به یکی از اینا ربط داره ولی زیادم ربط نداره ولی کلن باید این رشته رو بلت باشی تا بتونی اونجا کار کنی!!

نه بابا مهندزززززززززززززز حالا یکی از اون 6 تا نصفه از تخم در میاد که اونم از شانس ما تویی!!!

خوب گفتم بگو دیگه!!

مازیار جمعه 8 مهر 1390 ساعت 12:00

برق که گفتی نیستی.
معماری هم که نیستی چون اونقدرا تخصصی نیست که نتونیم انجام بدیم.
هیدرولوژیست هم که به تریپت نمی خوره.
زمین شناسی هم که اصلا به فازت نمیاد.
فک کنم ریاضی محض خوندی

اهان.راستی من فک کردم توی گوگل پلاس فعالی.!!خبری نبود که
باید خودم بیام کمپلت همشو بردارم.

دیگه فهمیدی دیگه مازیار


نه بابا من همه جا دارم هیجام فعال نیستم حوصله میخواد وقت میخواد که ندارییییییییییییم~~~

[ بدون نام ] جمعه 8 مهر 1390 ساعت 12:02

راستی این یعنی چی:
خوب گفتم بگو دیگه!!

خوب گفتم بگو دیگه!!! یجوری نیگا میکنه انگاری چیست آن هزار صفحه ای دادم!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد