بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

.....


ای بابا ای بابا شیطونه میگه بزنم لتو پارشون کنم


طرف دو گوشه ایرانو نگشته داره پز سفر به دوبی آنتالیا  مسکو اینارو میده

ای خدااااااااااا


ولم کن برم حسابشو برسم بابا تو بگو کجای ایرانو قشنگو دیدی بوگو تا منم بگم


بگم دو سال پیش جایی رفتم که روحو  دلم موند اونجا خودم برگشتم


بگم پاییز سال پیش رفتم ارسو دیدمو و چجوری وحم تازه شد


بگم رو کوههای سر به فلک کیشده رفتمو عین همون که استاد میگفت انگار کوه به آسمون وصله نه زمین دیدم و فتبرک ا... احسن الخالقین


ای بابا کشور به این قشنگی به این چهار فصلی داریم اینجارو وجب به وجب بگرد بعد پز دوبیو بده!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
شاذه شنبه 14 آبان 1390 ساعت 18:38 http://moon30.blogsky.com

خدا وکیلی کشور خودمون یه عالمه جای دیدنی داره!!!

سلام مامانیییییییی

خوفی؟

اره والا... منکه که تازه ۴۰درصدشم نگشتم کلی جا دیدم... ولی متاسفم ما قدر داشتهامونو نمیدونیم!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد