بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

پیشواز...

چه اهنگ پیشوازی گذاشتم من


چند روز پیش ایرانسل اس داد:کلاه قرمزی و پسرخاله اینبار در آهنگ پیشواز...

منم که آخر بعضی چیزا

سه تا بود اولیشم آقای رارتده خودمون... زودی کد آهنگو عوض کردمو و شد کلاه قرمزی ...

از اون روز هر کی زنگ میزنه اولین حرفی که میگه اینه که یاد بچگیم افتادم!!


یکیش این دکتر خودمون بود .... گوشیم سایلنت و صدا نداره..یبار زنگ زده برنداشتم دوبار نزن ۵ بار نزن... رفتم دیدم ۱۱ میس کال دارم...آآآآآآ ... دیدم ببه دکتره همش ... برداشتم زنگیدم میگم چیه تو که میدونی من حالا حالاها گوشی برنمیدارم... میگه میدونم داشتم آهنگ پیشوازتو گوش میدادم هییییییی بچگی..... من: بله مرسی


از موسسه زنگ زدن برنداشتم زنگیده خونه میگه :چرا گوشیتو بر نمیداری؟!!... تا بیام توضیح بدم دوباره میگه: چه اهنگ جالب و قدیمی گذاشتی منو بردی به بچگیم....من:

نظرات 2 + ارسال نظر
شاذه یکشنبه 15 آبان 1390 ساعت 20:17

سلام عزیزم
من خوبم. تو چطوری؟ ناپیدایی!
چرا گوشیتو جواب نمیدی حالا

سلام مامانی
مرسی تو خوفی؟
یکم ! سعی میکنم پیدا شم

من کی گوش جواب دادم که بقیه موقعام جواب بدم این میدونه جواب نمیدم که نه یعنی نمیشنوم که جواب بدم بازم زنگ میزنه گوشی

مازیار سه‌شنبه 17 آبان 1390 ساعت 20:08

ای بابا زنگ خورت که خوبه...
من که خطم و شکوندم و گوشیم و خاموش کردم...
ایرانسلم دیگه بهم اس ام اس نمی داد...

آره بابا هفته ای یبار اونم از موسسه!!!

شکونده یا نشکونده فرقی نداره!

چرا اینو خوب اومدی به من اس میده خفن صب میگه صب بخیر شبم میگه شب بخیر عزیزم خوب بخوابی!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد