بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

تو...


یکنفر در هـمین نزدیکــی ها چــیزی به وسعت یک زنــدگی برایت جا گذاشته است

خیالـــت راحت باشد آرامچشمهایت را ببــند ... ... ... ...

یکنفر برای همه نگرانـــــی هایت بیــدار است

یکنفر که از همه زیبایی های


دنیــا تـنهـا تـــو را بـــــاور دارد

نظرات 2 + ارسال نظر
مازیار یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 10:05

چطوری تو دختر خوب؟!!!
تو کیه تو چیه...پیداش کردی به ما هم بگو شاید منم بتونم پیداش کنم...

ممنون پسر خوب!!!!!!

گشتم نبود خودتم گشتی نبیده پس بی خیال

ارش دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 23:18

به قول خانم مریم "من تو رو میخوام اونا رو نمیخام....
کاش همیشه تو ما یکی بود ...کاش اینقدر کور نمیشدیم که تو رو گم کنیم.کاش اونقدر همت داشتیم که میتونستیم از خیر سیب بگذریم و توی مسیرمون برای رسیدن به تو خودمون رو مشغول خوشه های گندم نمیکردیم...کاش میتونستیم اگر یه روزی به یکی گفتیم دوست دارم تا اخرش پاش وامیستادیم.بی خیال جو گیر شدم این چیزا رو گفتم....فکر نون باش که خربزه اب است نه....

دیگه تورم نمیخوام!....

هرجور باشم بازم خربزه آبه پس به خودم زحمت سختی نمیدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد