بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

در پی این روزها

دارم به شانس خودم افتخار میکنم اصن افتخار چیه براش میمیرم

این همه کارت تو این فک و فامیل باید مال من مسدود میشد آفرین به شانس من....


دیروز رفتیم بیرون بی خبر از دنیا هر چی تو جیبمون داشتیم ته کش کردیم رفت


و در زمان بازگشت به خانه خواستیم سوار تاکسی بشیم کهههههههه!!!!


چه خوب که کبف پولو نیگا کردم دریغ از یه صدتومنی!!


سریع کارتو درآوردم برم پول بگیر این دستگاه میگه تو بمیری نمیدم که نمیدم

جون عمت جون ننت بده بخدا پول ندارم برم خونه


بله دیگه پول بی پول!! زنگ زدیم داداش خان!!

داداش موندم وسط بیابون بیا منو ببر!! از ما اصرار از داداش خان انکار


بالاخره بعد از سه ساعت گریه خودزنی التماس نفرین راضی شدن و مارو اوردن خونه!!


صب رفتم بانک دیدم به چشم نخورن چقد آدم بالاخرم نشد و موند واسه شنبه اول وقت



به جون خودم اگه یکی به من میگفت قراره تو عرض دو روز با بارون این درختا سبز بشن و گل هم بدن باور نمیکردم.... ولی چشای خودم دید که تو عرض دو روز چقد زندگی و طبیعت تغییر کرد!!


خدایا کرم و بزرگیتو شکر



نظرات 3 + ارسال نظر
شاذه پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 22:31 http://moon30.blogsky.com

واسه همینه که من هنوز کارت ندارم

بله بله خوشم اومد مامانی دردسراشم نداری

مرجان چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 23:19 http://dayy.blogsky.com

خوشم اومد از داداشت ایول که به اون آسونیا نازخر نیس (((((=

نیش نیش ؟ اون خط آخر رو فکر کردم به خدا فحش دادیا بی تربیت ! والا (:

ایش اه تو اصن با داداش من چیکار داری مرجان!! ها؟!!

ها! نه بابا فحشم کوجا بود اون کار موشی بود همش بچه بی تربیته:دی
( جای موشی خالی)

مرجان پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 21:48 http://dayy.blogsky.com

فدای موشی بشم ایشالا (: ایشالا یه پیشی گنده بخورتش ((:

نیش نیش ؟ واقعا در عرض دو شبانه روز درخت شبز شده ؟ ینی چی ؟ شاید از اون کاشتنی ها بودن (:

ایشالا
به قول خودش یه پیشی پولدار

نه به جون خودم باور کن مرجان تا دو روز قبلش هیچی نداشت... بعد بارون

سبز شد ... بهار خودشو نشون داد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد