بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

۲۶

دارم با سرعت هرچه تمام میرسم به ۲۶ امین سال زندگیم!!!


یعنی من با این همه بچگیم ۲۶ ساله شدم!! باورم نمیشه!!


پ ن: خان داداش امین بابت اون روز معذرت میخوام سیستمم پرید رف بیرون

و هنوز مسنجری هم ندارم .... از اینجا عذرخواهی مرا پذیرا باشید!!

نظرات 5 + ارسال نظر
شاذه شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 13:11 http://moon30.blogsky.com

افسوس خوردن هیچ فایده ای نداره. باید با شتاب زندگی کرد! قدر لحظه ها را دونست و از هر لحظه لذت برد!

مرسی مامانی
واقعا هرچقدر سن میره بالا انگار معنی ثانیه ها رو بیشتر میفهممه

امین دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 16:05

سلام ..

بازم خوبه که هنوز میتونی این تغییر رو حس کنی .. کم کم روزهایی رو خواهی دید که دیگه گذر دهه ها هم توش چندان محسوس نیست !!

نیازی به این کار نبود آبجی .. پیش از اینها،‌ بیش از این لطف شما به ما اثبات شده بود و هست و خواهد بود (!) کلا نت در ایران مثل اعصاب نداشته مون میمونه .. گاهی میگیره و گاهی ، ول میکنه

بازم ممنونم..
یا حق

سلام امین...

نه ابنکه خیلی خوشحالم از این گذر روزا توام یکم روغن داغشو زیاد کن باشه!!!
خواهد بود(!) چی فک کردی امین ؟ ها؟

ای بابا نگو که دلمون خینه

خواهش وظیفمون بود!!!

یا حق...

الناز پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 17:15 http://elel.blogsky.com

فاطمه جونمممممم تولدت مباررررررررررررک
تبریک منو از ته دل بپذیر دوست عزیزم

مرسی عزیزممممم

البته تقریبا دو ماه و پنج روز زودتر تبریک گفتی

مشکل از من بود که زودتر اعلام کردم

مرجان پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 08:11 http://dayy.blogsky.com

چی چیو باورت نمیشه ! مث خر سن داری 26 سال چیز کمی نیس اونوخ به خودت میگی بچه ؟ رو داری والا ((=

راس میگی مرجان... خیلی بزرگ شدم...آخه پس من چرا احساس نمیکنم بزرگ شدم خوب

منننننننننننننن بزززززرررررررررررگگگگگگگگگگ

الناز پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 23:24 http://elel.blogsky.com

حالا چه اصراری داشتی زودتر بگی گلم
بهرحال تولدت مبارک عزیز دلم بوووووووووووووووس
با یه عالمه آرزوی خوشبختی

میدونی الی جونم یکم برام قابل باور نیس .. آخه من یکم بچه تشریف دارم احساس بزرگی نمیکنم اصن

مرسییییییییییییی عزیززممممممممم بوسسسسسسسس الی جونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد