بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

زمین

فک کن نشستی پا تی وی مامانت هم کنارت خوابیده


مامان: چرا زمین میلرزه؟!

من: هر چی هست زلزله نیس!!!

مامان: پس چیه ؟ لوسترو ببین چجوری میره میاد!!

من :نه مامان زلزله نیستا


آخه زلزله به این طولانی من قبول نداشتم که نداشتم تا اینکه داداش بعد زلزله اول زنگید که فهمیدین؟


همین که نشستیم زنگ زدیم به خاله ها همین که قطع شد دوباره لوستر شروع کرد به حرکت


باور  کردنی نبود

دوتا زلزله وحشتناک خیلی بد بود

خدارو شکر بخیر گذشت


+ : من مرده این خبر رسانیم... دقیقا نیم ساعت بعد از زلزله خبر اومد رو سایت ایرنا

و یکم بعدش از شبکه خبر گفته شد


+ : الان فهمیده شد من چقد زمین شناس خوبیم اصلا کوتاه نمیومدم که زلزله است


+ : وقتی به این فکر میکنم که تو فیلدهایی که رفتیم این سه منطقه زلزله رو کامل گشتم

مو به تنم سیخ میشه!!! خود گسل تبریز و منطقه خواجه، اهر دوست داشتنی و ورزقان


+ : اگه کسی خواست میتونه از این سایت آخرین زلزله های ایرانو ببینه تا چند دقیقه پیش نزدیک 12 تا پس لرزه برا زلزله امروز ثبت شده بود



نظرات 1 + ارسال نظر
سید محمد شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 19:27 http://mrmohammad.rozblog.com

سلام وب قشنگی داری استفاده کردم من هم یه وب دارم که اگه یه سر بهم بزنی و نظر و +1 بدی خیلی خوشحال میشم واسه افزایش واقعی بازدید هم یه راه ساده میدونم که اگه بخوای بهت میگم ممنون از سایت خوبت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد