بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

گل خواننده ها

امشب چیزی دارم براتون توپ....ابرو            عزیز دوباره آلبوم داده               

من که میمیرم برا صدا و قیافه نازش         

خوب بریم سراغ آهنگها

 

Ebru Gundes : Kacak

Hayatta Basarilar Diliyorum

Mazi

Kacak

Sani Unutrum

Dertler Benim Olsun

Mutluluklar Diliyorum

Saygilarimla

Iyi Sanslar

Gidiyorum

Seni Sevmedigim Yalan

Seni Sevmeyem OLsun

 

شاد و صا ایران باشید

شهرام صولتی و قسم

تا اطلاع ثانوی

قسم

خودشه

هم صدا    همراه با شهره

جون تو

همین جوری

التماس

گل پری

مثل اینکه این خواهر برادر خیلی همدیگرو دوس دارن     

یک سفر کرده...

نمیدونم چی بنویسم...صداشو خیلی دوس داشتم...مخصوصا آهنگی که اسمش یادم نیست ولی می گفت که ::یه روز از همین روزا روی شب پا میزارم::

از رفتنش خیلی ناراحت شدم....وقتی می نویسم مرحوم عبداللهی یه حالی میشم...ولی صداش همیشه ماندگاره....

ناصر عبداللهی و آلبوم :: ماندگار

منو ببخش

یامبو صحنه

تنها

فصله بهار

بهت نگفتم

خونه

راز

دل تنگ

مهر علی و زهرا

مهر علی و زهرا  (Music)

 

روحش شاد و یادش گرامی باد

-------------------------

آلبوم بعدی:شهرام صولتی

رضا صادقی

رضا صادقی و آلبوم:وایسا دنیا 

اول سلام ..خوب یه مدتی هیچ کاری نمی کردم ...یعنی حوصلش نمیومد ولی امروز دست پرم....بهتره بریم سر کارمون

وایسا دنیا           (میشه وایسی چند دقیقه دنیا؟      )

ممنونم

بغض چشمات

چاره ای ندارم

هیچ جا بندر نبود

دیگه نمیتونم

نرو

فردا با ماس

قدرمو میدون یه روز

شاید یه فرصته دیگه

کم نشو

خدارو دوست دارم

حدر شدم

بی خداحافظ

 

یه بار دیگه کامنت بی اسم بزاری جواب نمبدم.... -------> ..آینه آینه...خودتی  

ـــــــــــــــــــــــ

آلبوم بعدی: مرحوم ناصر عبداللهی

 

 

سر کاریه

بازم یانگوم

با سلام

 

امروز به درخواست یکی از بازدید کنندگان یه سری وال پیپر از بازیگر  شخصیت

یانگوم در سریال جواهری در قصر

براتون اماده کردم....

بعد از دانلود فایل از حالت زیپ در بیارید

دانلود

پسورد:www.F-T-V.TK

همیشه شاد و صا ایران باشید

دعوتت نامه Gmail

با سلام خدمت دوستان

اگر کسی خواهان دعوت نامه Gmail هست میتونه در قسمت نظرات درخواست

کنه تا براش دعوت نامه رو بفرستم