بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

در خواستی

سلام به دوستای گلم

 

دومین اهنگ در خواستی

آغوش تو با صدای منصور

آغوش تو

 

بیا آغوش تو امن و امینه
عروس خاطرات سرزمینه
اگه کوهی بشینه سر راهم
به بال یک غزل می پیچه آهم
به بال یک غزل می پیچه آهم

واسه بی طاقتیهات چاره میشم
نباشی من خودم بیچاره میشم
میشم خاک حریم معبد عشق
که با عطر نگات همسایه میشم
که با عطر نگات همسایه میشم

بیا آغوش تو امن و امینه
عروس خاطرات سرزمینه
اگه کوهی بشینه سر راهم
به بال یک غزل می پیچه آهم
به بال یک غزل می پیچه آهم

تا وقتی توی آسمون ستاره می درخشه
نقشای رنگی میشینه رو برگای بنفشه
تا وقتی که خدا همین خدای مهربونه
دو کفتر سفید عشق میرن تو آشیونه

بیا آغوش تو امن و امینه
عروس خاطرات سرزمینه
اگه کوهی بشینه سر راهم
به بال یک غزل می پیچه آهم
به بال یک غزل می پیچه آهم

-----------------

مونیکا جان و ژیگولو خان عزیز امیدوارم این همون اهنگی باشه که شما میخواید

اگه نبود بازم در خدمتتون هستم


نظرات 17 + ارسال نظر
شاذه یکشنبه 20 اسفند 1385 ساعت 19:20 http://shazze.blogsky.com

سلام
فقط اومدم بگم اووووووووووول!!

نیاز یکشنبه 20 اسفند 1385 ساعت 20:56

سلام عزیزم...خسته نباشی....دوم...

بهار یکشنبه 20 اسفند 1385 ساعت 21:30 http://ttp://www.donya18.blogfa.com

قربونت که اومدی مرسی وبلاگت عالیه از من تازه کار بهتره فدات بازم بیا بای بای

بهار یکشنبه 20 اسفند 1385 ساعت 21:44 http://www.faghat-x.blogfa.com

سلام
می خوام آواز بزارم تو وبلاگم ولی بلد نیستم
چیکار کنم؟

مونیکا یکشنبه 20 اسفند 1385 ساعت 23:57

سلام
خوبی؟دختر تو محشری.همینه مرسی بوس هوارتا
من مدتها دنبال این بودم.پدرام یاد بگیر به این می گن رفیق ناب
مرسی بازم خوشگله.شاد باشی

مونیکا دوشنبه 21 اسفند 1385 ساعت 00:00

یه سلامم خدومت ژیگولو خان عزیز
خواهش قابل نداشت.معلومه هم سلیقه هستیم.شما مختاری کامنت مارو بخونی.اصلا کامنت چیه شما جون بخواه
قربانت

پدرام دوشنبه 21 اسفند 1385 ساعت 00:54 http://pedygol.blogspot.com

سلام بر فاطمه خانوم عزیز..
یک دنیا ممنوووووون!..
بزار ماچت کنم..به این ورش..به اون ورش..ااا..بیخیال بابا..خودیه..فاطمه خانومه خودمونه!!..نامحرمان چشاشونو ببندن!!..;)..
مرسی خانوم از لطفت...و مرسی از بابت اجابت مزاج..نه ببخشید..اجابت درخواست!!..
اما در مورد پیشنهادت..عزیزم..زمونه عوض شده دیگه!!..دیگه کسی برای دکتر جماعت تره هم خورد نمیکنه!..چه رسد به اینکه بنازه و دخترشو بده به ما..!!..این کلاس بازیا مال قدیم مدیما بود..الان دیگه دکتر جماعت یکی از بدبخت ترین اقشار این جامعه هست!!

[ بدون نام ] دوشنبه 21 اسفند 1385 ساعت 22:07

خاله این موزیکه قشنگه !

ولی نه میدونم ماله کیه نه کجا شنیدم تازه حالم هم ازش بهم

میخوره:

درو باز کن تا بگم عاشقتم ...

(......................(گریه))

اون که میخواهی بگی خودتی

ژ یگولو سه‌شنبه 22 اسفند 1385 ساعت 01:07

سلامممممممممممممم بر فاطمه خانوم گل گلاب و زحمت کش...

چه میکنی با زحمتای ما عزیز...مرسی ممنون واقعا...

پارتی بازی هم کردیا..:دی..:دی
خب حالا اون زنبیلامونم که منو مونیکا گذاشته بودیم بی اثر نبوده دیگه..:دی

مرسی عزیز..ممنون خیلی گلی خانوم...

خوش باشی صا ایران...:دی
فعلا...

ژ یگولو سه‌شنبه 22 اسفند 1385 ساعت 01:10 http://www.zhigulu.blogsky.com

سلامممممممممم مونیکا جان عزیز...
خوبی؟؟؟

اره دیگه معلوم شد هم سلیقه هستیم...ایولللل...
مرسی عزیز ..من پر رویی کردم...
خوشحال میشم بیشتر باهاتون اشنا بشم تا چند تا دیگه سلیقه هامونم رو هم بزاریم دوباره مزاحم این فاطمه خانوم گل بشیم...خوبه نه ؟؟؟

خوش باشی عزیز...فعلا...

مونیکا سه‌شنبه 22 اسفند 1385 ساعت 14:14 http://alma7.blogfa.com

سلام خوبی؟
آره عزیزم بنده هم با اینکه سرکار هم میرم کوزت بازی رو هم روی شاخمه.ولی ما دیگه تقریبا تموم کردیم.منتظریم مهمونا کی بیان گریههههههههههههههههههه من از مهمون متنفرمممممممم
بی خیال زود بیا کسی دیگه درخواست نکرده؟/
ژیگولو جان ما مخلصیم هستم تو کار درخواست

بهار سه‌شنبه 22 اسفند 1385 ساعت 20:17 http://www.faghat-x.blogfa.com

سلام فاطمه جونم
هیچی ولش کن می خواستم براش یه آواز خوشگل تو وبلاگم بزارم که بی خیال شدم
مری از لطفت
دوست دارم
بابای

مونیکا چهارشنبه 23 اسفند 1385 ساعت 08:50

بیداری الان؟؟آفرین سحرخیز.پدرام یاد بگیر
مرسی یه بوس گنده واسه تو که طرف مایی
سال دیگه می کشیم این دکترو خوبه؟؟
حالا بزاریم عیدم ببینه طفلی
بوس بوس

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 اسفند 1385 ساعت 10:04

سلام .
موفق باشی

someone چهارشنبه 23 اسفند 1385 ساعت 10:05 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام موفق باشی دوست من

مونیکا چهارشنبه 23 اسفند 1385 ساعت 11:44

بازم سلام
عزیزم حالا من می گم سحرخیز که این بچهه ( توجه شود بچه یعنی دکتر پدرام) یاد بگیره من حاضرم شرط ببندم هنو خوابه به جون خودم
راستی بی زحمت چیبسش سرکه ای باشه من عاشق ترشیم
بوس با طعم توت فرنگی تازه

نیاز چهارشنبه 23 اسفند 1385 ساعت 18:44

سلام....خوب منم اومدم اهنگ درخواست کنم...الیته اهنگ که نه....سریال وفا رو یادته پارسال تلویزون(؟؟؟) پخش میکرد...من هر چی گشتم موسیقی متن و تیتراژ پایانیشو پیدا نکردم....تو چی...میتونی برام بزاریش؟؟...البته نمیخوام اذیتت کنم..اگه تونستی خوشحال میشم!..قربونت...بوس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد