بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

.....

شیشه نازک احساس مرادست نزن!

چندشم میشود ازلکه انگشت دروغ...!

آنکه میگفت که احساس مرامیفهمد...

کو کجا رفت که احساس مرا خوب فروخت

زن...

زن بودن زیباترین نعمت خداست


روز جهانی زن برا همه زن های فداکار


  مادرهای مهربان  خواهرهای دوست داشتنی و   دخترهای ناز 


مبارک

برای دهه شصتیا...

بچه ها اینا یادتون میاد؟؟


65833_120.jpg


65825_450.jpg


اینو چی؟!!

65826_939.jpg



و این چطور؟؟

65814_278.jpg


عجب زندگی و روزهایی داشتیم!! یادش بخیر که یادشون قشنگتره


پ ن : منبع سایت iranto.ca که این عکسا برا ایمیلم اومده بود و منتقل کردم اینجا


اسکار....

دیشب به اینکه ایرانیم افتخار کردم....

زدن از خواب و کار و دیدن اسکار بسی دلنشین بود

به قول خودمون آی چسبید



ولی یه چیز دیگه دلمو سوزوند... مثل همیشه ندونستن انسانا


رفتم سرکار همین که همکارای دیگرو دیدم میگم بچه ها اسکارو دیدین؟؟؟؟


انگار برا دیوار گفتم!!! یکی میگه اسکار چیه؟ اون یکی میگه ها دیشب بود  میگم نخیر امروز نصفه شبو صبح بود


حالا ملتو بگی از هر چرت و پرتی برات حرف بزنن!!

بهرحال این شادی نباید با این چیزا خراب کرد ما خوشحالیم و

با صدای بلند میگیم:


آقای اصغر فرهادی بازم ازت ممنونیم


چشم...



 و من هنوز چشم به راهتم