بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

خانه

شنیدم یکی ازآشناهامون خونشو ۵۴ میلیارد گذاشته برا فروش

مشتری ۵۰ میلیاردخواسته و نداده !

برا پسرش سرمایه بده


به خودم فکر میکنم که نه تنها خونه و ماشین خریدن  برام رویا هست حتی نمیتونم ۳۰میلیون تومن پول پیش جور کنم برا خونه!

حتی یه وام هم نمیتونم پیدا کنم و یه نیمچه ضامنی ندارم ! کسی هم ندارم بهش بگم پول بهم قرض بده! 


+ من به عدالت خدا هیچ اعتقادی ندارم! به تلاش همراه با بعدش شانس اعتقاد شدید دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
حانه پنج‌شنبه 1 دی 1401 ساعت 16:45 http://hanevibe

عادلانه بودن جهان هستی به این معنا نیست.ازون نظر میگن عادلانه است که مثلا یه نفر تو کودکی بهش تجاوز میشه بزرگ که میشه انتخاب به بچه های بی سرپرست کمک کنه یه نفر دیگه با همون وضعیت وقتی بزرگ میشه انتخاب میکنه خودش متجاوز بشه:)
و اینکه:
هر که در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش میدهند:)
شاید تو این بزم تو جزو مقربایی و قسمت های خوب زندگی مونده تا برات برسه:)

به نظرتون احترام میزارم
ولی از نظر من عدالت یعنی هرچقدر تلاش کنی همونقد بدست بیاری!

علیرضا شنبه 3 دی 1401 ساعت 13:30 https://malikhulia.blogsky.com/

این جهان بر مبنای عدالت پیش نمیره. در این شکی نیست.

متاسفانه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد