بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

باور کن

 

این آهنگ به زبان فارسی خونده شده که انریکو اون رو بعد از پدرش باز خونی کرده . قدیمی اما قشنگه. در ضمن نظر هم بدید.

باورکن              ۵۰۰KB

نظرات 6 + ارسال نظر
بابا سه‌شنبه 24 مرداد 1385 ساعت 19:24


سلام عزیزم

دارم گوش میدم و نظر میدم وافعا که زیباست

افرین به این سلیقت

چخ با حال میخونه

اسم تو هر اسمی که هست مثل غزل

چه عاشفونست

باور کن صدامو باور کن

بابا سه‌شنبه 24 مرداد 1385 ساعت 19:25


دوستت دارم باور کن حرف منو باور کن

که من همیشه عاشقم

دوستت دارم فاطمه عزیزم

یه نفر چهارشنبه 25 مرداد 1385 ساعت 09:36 http://www.be to che .beto che.com


کم اوردی نه ؟

میدونم کم اوردی بس اقرار کن

حالا برا چی گریه میکنی ؟

من کم آوردم

وایسا بیام حسابتو برسم

دو روز نیس شروع کرده می خواد روی منو کم کنه

می بینم خودت داری یواشکی گریه می کنی

خوب حالا گریه نکن عزیزم خودم کمکت می کنم لوس لوسکم

هر چی خواستی بگو بدون منت کمکت می کنم<نیش><سوت>


دوستت دارم بابایی جونم

محمد رضا چهارشنبه 25 مرداد 1385 ساعت 11:05

من عاشق خولیو ایگلسیاسم!
تمام آلبومهاشو دارم ... آهنگهائی که هیچ کس نداره! :))))

زهرا و فاطمه جمعه 10 آذر 1385 ساعت 16:04

باور کن اخر احساس وعشقی دوستت داریم یعنی میشه یه روز از نزدیک ببینیمت

افروز شنبه 25 فروردین 1386 ساعت 14:45

سلام من خیلی ازسایت تو رازیم راستی دلم میخاد از این به بعد برامون شوهای جدید هم بزاری. راستی خسته هم نباشی .مرسی. با ی بای

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد