بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

یادداشت های شخصی رئیس جمهور

امرو با معرفی سایت شخصی رئیس جمهور  در خدمتتون هستم

یاداشت های شخصی احمدی نژاد

خوش و صا ایران باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
یه نفر پنج‌شنبه 26 مرداد 1385 ساعت 07:44 http://www.be to che .beto che.com


هی یارو

این قدر تو سیاست نرو

از ما گفتنه اگه ترور شدی

نگی کسی چیزی نگفته

فضول خانوم <نیش >

اولا یارو خودتی با دخترت

دومنش شما خودش ناراحت نکن

این سیاست نیست یه کار عمومیه

سوم شما نترس من محافظ دارم چند تا یکیش هم بابایم هست<نیــــــــــــــــــــــــش>

بعدا من شنیدم شما از من فوضول تری

می دونی چرا؟نه؟

چون اگه فوضول نبودی تو وبلاگ خودم به خودم نمی گفتی فوضول<سوت>

فرزاد پنج‌شنبه 26 مرداد 1385 ساعت 14:28

ها حرف سیاسی از خودت در ور نوکن!!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد