بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

مهر و مدرسه

سلام دوباره مهر و مدرسه از راه رسید

برای همه دانش آموزان سال تحصیلی خوبی رو آرزو می کنم

موزیک ویدئو یه دل دارم از شیلا

یه دل دارم


آهنگ جدید محسن یگانه به نام جوون آریایی با دو فرمت

فرمت: Mp3 / کیفیت: 128Kbps

محسن یگانه (جوون آریائی)

فرمت: Wma / کیفیت: 64Kbps

محسن یگانه (جوون آریائی)

 

شاد و صا ایران باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
من دیگه کیم شنبه 1 مهر 1385 ساعت 18:50


سلام خوبی دختر خانوم

وبلاگتون عالیه ولی این لینک اولی خراب بود نتونستم

دانلود کنم اگه میشه درستش کن چون من میخوام از وبلاگ

شما دانلودش کنم محسن یگانه هم داره دانلود میشه


موفق باشی

[ بدون نام ] شنبه 1 مهر 1385 ساعت 18:51


راستی من کی بودم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


بابایی ؟
اقایی ؟
داداشی ؟
جوونک ؟
حسین ؟
کودومش ؟؟؟؟؟؟؟؟


تامی یکشنبه 2 مهر 1385 ساعت 16:31

سلام آبجی گلم
معنیش اون نبود
البته فکر کنم تا الان خودت فهمیده باشی
برای همین بهت نمیگم
اونم نگه میدارم یادگاری بمونه
آخه با مزه معنی کردی
مواظب خودت باش
بای

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد