بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

امید و انتظار

 

آلبوم امید به نام انتظار (با دو کیفیت متفاوت)

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

 

طرز نگاهت

من به تو نمی گم

عزیزم

بهار

انتظار

بت

شورانگیز

زیره باران

فرمت : Wma / کیفیت : 64Kbps

طرز نگاهت

من به تو نمی گم

عزیزم

بهار

انتظار

بت

شورانگیز

زیره باران

 

شاد و صا ایران باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
a ّFashisT دوشنبه 3 مهر 1385 ساعت 21:26 HTTP://FASHISTZ.BLOGSKY.COM

سلام دوست عزیز
وبلاگ قشنگی داری
وقت داشتی به ما هم یه سری بزن
http://fashistz.blogsky.com

همونی که میخواد بخورتت سه‌شنبه 4 مهر 1385 ساعت 04:53


سلام و صبح زیبای پاییزیتون بخیر

مرسی از این که این اهنگای زیبا رو میزاری تو وبلاگتون و ما هم استفاده میکنیم

من همه اهنگهای وبلاگ شما رو همیشه دانلود کردم

البته اونایی که لینکا شون سالم بودن

موفق باشی

راستی لینک پست قبلی درست شد یا نه ؟

برن یه سر بزنم

کوفت سه‌شنبه 4 مهر 1385 ساعت 04:57


اره

لینک پایینی هم کار میکنه و همین الان تو ۳۰ ثانیه من

تونستم دانلود کنم

حتما اون روز سرور ایراد داشته

موفق باشی

و قول خودت صا ایران بمونی


ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد