بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

ستار و محمد اصفهانی

با عرض سلام مجدد امروز بار سومی هست که آپ می کنم

بالاخره بعد از مدتی بی کاری این بار با آلبوم جدید ستار و آخرین آلبوم محمد اصفهانی در خدممتون هستم

امیدوارم از کارم در وبلاگ راضی باشین و اگه اهنگی درخواست داشتین با کمال میل در خدمت هستم

با تشکر فراوان از تمام دوستایی که از وبلاگ بازدید می کنن انتقادات و نظرات شما باعث هر چه بهتر شدن

وبلاگ خواهد شد....

ستار با آلبوم گلبانو

خاکی

آخرین تلاش

گلبانو

گلگشت

یگانگی

سلام

چشمانت

اشک عشق

و دومین آلبوم امروز آلبوم برکت محمد اصفهانی به درخواست یکی از بازدید کنندگان عزیز به نام غریبه

ماه نو

ستاره غریب

هوایتو

طلب

درده گنگ

با تو

پرنده

بر آتش

مرو ای دوست

شب تار

مناجات

ماه نو

 

همیشه صا ایران باشد

نظرات 2 + ارسال نظر
غریبه پنج‌شنبه 4 آبان 1385 ساعت 05:34


ممنون که به درخواستم عمل کردی چه قدر خوبی تو

دختر گلی عروسکی ماهی شکلاتی

ابنباتی تو خودت نمره ۲۰ تو خودت نمره ۲۰

و بدون که دوستت دارم سوار سوار


سوت سوت ک

ابراهیم پنج‌شنبه 4 آبان 1385 ساعت 18:41 http://www.pouya-ebi.blofa.com

سلام فاطمه جان
ممنون که به من سر زدی البته اونقدرا که میگی کار من زیاد هم جالب نیست ولی مهم اینه که آدم بتونه یه کارایی بکنه
کارهای شما هم عالیه و خیلی زحمت میکشی
به امید روزی که بتونیم یک سایت داشته باشیم و بتونیم فایل هایمان را خودمان آپلود کنیم
موفق باشی
آدرس وبلاگ دیگرم را در این متن قرار دادم
اگه تونستی اونجا هم سری بزن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد