بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

در جی حامد هاکان

سلام دوستان دو تا آهنگ زیبا از حامد هاکان که پیشنهاد میکنم حتما دانلودش کنید 

 

 

من کشتمش

عیسی مسیح

نظرات 7 + ارسال نظر
بل و سباستیان شنبه 6 آبان 1385 ساعت 07:57


سلام خوشتیپ

خوبی خدا رو شکر

این دفعه رو کولاک کردی به قول خودت هر روز بهتر

از دیروزی

من ظهر دانلود میکنم

دانلود کردم بهت مبگم کدومش قشنگ تر یود

قاتل دختر فراری شنبه 6 آبان 1385 ساعت 08:00


رهایم کن برو ای عشق از جانم چه می خواهی


به سوهان غمت روح مرا پیوسته می کاهی

مگر جز مهرلانی از تو و چشمت چه می خواهم

تو خود از هرکسی بهتر از احساس من اگاهی

نیازی نیست تا پنهان کنی از من نگاهت را

گواهی می دهد قلبم مرا دیگر نمی خواهی

غزل هایم زمانی روی لب های تو جاری بود

ولی امروز در چشمت نمی ارزم پر کاهی

دلم خوش بود گهگاهی برایت شعر می خواندم

تو هم سر می زدی ان روزها از کوچه ها گاهی

برو هر جا که می خواهی برو اسون باش اما

مواظب باش مثل من نیفتی در چنین چاهی

از اینجا می روم تنها مرا دیگر نخواهی دید

نخواهم برد در این راه با خود هیچ همراهی

جونک۲ یکشنبه 7 آبان 1385 ساعت 05:59

سلام
خسته نباشی
من دو تا اهنگی که گذاشته بودی دانلود کردم خیلی جالب بود

منتظر دانلود بعدی هستیم..........

راستی چرا بعضی اینجوری نظر میدن البته فظولیه

خدا نگهدار

بابا دوشنبه 8 آبان 1385 ساعت 08:55


فاطمه عزیزم
می دانم که روزهای سختی را می گذرانی و می دانم که دست های ما در برابر مرگ ناتوان است و می دانم که در تسلایت حتی ناتوانم . با این همه تسلیت می گوییم و برایت آرزوی صبر می کنم. کاش میتونستم ..........
فاطمه جان شرمنده هستم که کاری از دستم برنمی اد

مواظب خودت باش

حسین دوشنبه 8 آبان 1385 ساعت 13:36 http://silentsong.blogsky.com/

سلام . ببخشید من نمی دونم چی شده که بهتون تسلیت گفتن ولی امیدوارم ... به هر حال منو در جریان بذارین که چی شده
یا علی

فرهاد سه‌شنبه 9 آبان 1385 ساعت 06:07 http://fb16mafiya.link.mihanblog.com

سلام وبلاگ قشنگی داری
یه لینک باکس
برای بالا بردن آمار شما
با قرار دادن این لینک باکس میتونید
1-هر روز 1 لینک به ما بفرستید
2-این لینک باکس هر روز آپ میشه
3-لینکاتون تو گوگل سرچ میشود
4-سرعت لود لینک باکس بالاست

حسین سه‌شنبه 9 آبان 1385 ساعت 17:36 http://silentsong.blogsky.com/

سلام. امیدوارم از نظر روحی در حالت بهتری باشین. به هر حال تنها کاری که من می تونستم انجام بدم پیام تسلیتی تو وبلاگم بود که از انجامش دریغ نکردم.
انشاالله دفعه بعد پیغام تبریکی برای شما روی وبلاگم بذارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد