بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

مجید و هادی پاک زاد

سلام و وقتتون بخیر

با دو آلبوم در خدمتتون هستم امیدوارم دانلود کنید و نظر یادتون نره

باغ بلور با صدای مجید

نازنین

باغ بلور

بوی غروب

یک کلام

اخم قشنگ

قصه

چه سلامی  

و دومین آلبوم آپ امروز آلبوم Living Under Ground    (زندگی زیر زمین)

آدم آهنی

واسه من یا واسه اونا

She's My Mom

قانون

آفت ریشه

زندگی زیر زمین

زندان شیشه ایی

ایکستازی

همیشه صا ایران باشید   

نظرات 4 + ارسال نظر
بابا پنج‌شنبه 11 آبان 1385 ساعت 14:37



سلام وای کولاکه دانلود رو میزارم برای شب

بابت دعوت نامه جی امیل ممنونم


مرسی



جالب بود!!!

صا ایران کیه؟؟

حسین جمعه 12 آبان 1385 ساعت 00:55 http://silentsong.blogsky.com/

سلام. خیلی خوشحال شدم امروز با ۱ صفحه متفاوت از دیروز روبرو شدم. آهنگها هم خیلی عالی هستن. فکر کنم منو یادتون رفته.آخه درخواست آهنگه احسان ( به نام من تو رو دارم) رو داده بودم. البته اگه پیداش نکردین مهم نیست. راستی دموی این آهنگ توی وبلاگ خودم تو آرشیو هست. نوشتم هرکی عاشقه دانلود کنه.ولی کاملش رو پیدا نکردم.
موفق باشی.

احسان سه‌شنبه 16 آبان 1385 ساعت 09:54

سلام
خیلی ممنون بخاطر وبلاگ خوبت
اگر تونستی برام یه دعوتنامه بفرست بازم ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد