بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

هادی اصحابی

 آلبوم جدید و بسیار زیبای هادی اصحابی برادر علی اصحابی به نام می کشمت

(با دو کیفیت متفاوت)

آخ جون دانلود

 

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

می کشمت

بد می کنم

بی گناه

زخم زبون

تلافی

نفرین و کینه

برو

لیاقت نداری

می ذارمت کنار

خجالتی

جهنم

گل حسرت

له شده

عشق ایکپری

انتقام

--------------------------------

فرمت : Wma / کیفیت : 64Kbps

می کشمت

بد می کنم

بی گناه

زخم زبون

تلافی

نفرین و کینه

برو

لیاقت نداری

می ذارمت کنار

خجالتی

جهنم

گل حسرت

له شده

عشق ایکپری

انتقام

 

شاد و صایاران باشید

نظرات 5 + ارسال نظر
گیلاسی سه‌شنبه 16 آبان 1385 ساعت 09:50

فاطمه جان این لینکتم اضافه کردم تازه پینگ هم کردم (:*

فرزاد چهارشنبه 17 آبان 1385 ساعت 22:58 http://once-again.mihanblog.com

سلام خاله!!!

بلاخره ویلاگت رضایت داد که من توش نظر بدم!!!

ملت هجب آهنگ هایی دارندا!!! کیلو!

دستت درد نکنه خاله جون !!!

راستی خاله دومـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

سلام برسون و بای

فرزاد شنبه 20 آبان 1385 ساعت 19:59 http://s

سلام خاله!!!

خاله به خدا من خبر دادم

شما اگه آی دی را چک کنی حتما میبینی!!!

و این آپ آخری را از ب بسم الله تا آخر را خودم نوشته بودم!!

فعلا خاله

ناخدا شنبه 20 آبان 1385 ساعت 21:51 http://bandari.blogsky.com

بله . عالیه . اگه می شه یه پست هم در مورده آهنگ هایی که من برای دانلود گذاشتم بذارین ٬ خیلی ممنون می شم .

فرزاد شنبه 20 آبان 1385 ساعت 22:16

سلام خاله!!!

من که آف گداشتم آپ کردم!!!

و این چیزا که نوشته خودم نوشته بودم همشو!!!

چطور بود؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد