بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

شهرام.....کا شا نی

 

شهرام کاشانی و  بازی آخر

التماس

دیونم کردی  

گل یخ

تو کی هستی

بازی تمومه

از تو نمیشه گذشت

یه ماچ بده     

عشق به من نیموده

نظرات 4 + ارسال نظر
ژ یگولو سه‌شنبه 30 آبان 1385 ساعت 14:56

سلام فاطمه جان...خوبی؟؟؟

اختیار دارین...(راهو گم نمیکنم من که)...

از کاشانی خوشم نمیاد اصلن...البته این نظر منه ها...

ولی از اون قبلیه...کی بود؟ اها محمد...دیدم و گوش کردم اهنگ جدیدشو...خوشم اومد...

فعلا...

محمد رضا سه‌شنبه 30 آبان 1385 ساعت 16:28

:)

ژ یگولو چهارشنبه 1 آذر 1385 ساعت 00:19

سلاممممممممممممممممممم...

چشممممم به توصیه ات عمل کردم...خوب بود...پشیمون نیستم ...مرسی...

غریبه چهارشنبه 1 آذر 1385 ساعت 08:25

سلام

خسته نباشی. دانلودا حرف نداره من هر روز دانلود میکنم

اگه امکان داره از سیاوش شمس یه آهنگ بزار

مرسی........

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد