بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

بزرگی دیگر رفت....


با سلام

با تاسف  با خبر شدم استاد بزرگی موسیقی ایران..بابک بیات به رحمت خدا رفتن...

برجسته ترین کارهای ایشون میشه  به آهنگ سریال امام رضا(ع) و سریال سلطان و شعبان  اشاره کرد...

روحش شاد و یادش گرامی باد....

به احترام ایشان سه روز به روز نمی شود...

نظرات 3 + ارسال نظر
آرش یکشنبه 5 آذر 1385 ساعت 19:35 http://arash-soft.blogsky.com

سلام دوست وبلاگ نویسم.با این که دختری سایت خوبی با موضوع دانلود داری.اگه بخواهی نرم افزارهای من و میتونی تو سایتت بزاری.با تبادل لینک موافقی؟

.. بابایی دوشنبه 6 آذر 1385 ساعت 17:34


سلام من هم به نوبه خودم تسلیت میکم

ارزومند ارزوهای شما بابایی

ژ یگولو پنج‌شنبه 9 آذر 1385 ساعت 01:02

سلام فاطمه جان...

مث خودم همیشه بیدار...:دی...خوبی؟

آره منم یه چند روز پیش یه میل واسم اومده بود که درخواست کبد کرده بود برای این هنرمند...و پریروز فهمیدم که به رحمت خدا رفته...روحش شاد و یادش گرامی...

در ضمن از سه روزم بیشتر شدا...

موفق باشی فاطمه جان...فعلا...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد