بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

باغ مظفر

 

احتمالا دیشب قسمت اول سریال باع مظفرو دیدین

معلوم شد...چیزی مثل برره میخواد باشه..و مطمئنن تکیه کلام جناب رئیس

سر زبونا خواهد افتاد.....من که منتظر ددی هستم که بیاد ببینم چی کار میکنه

خوب منم چون میخوام وبلاگ بروز باشه گفتم تا اولشه بزار اهنگشو بزارم

که دوستداران صدای مهران مدیری شاد بشن ...

آهنگ تیتراژ سریال باغ مظفر با صدای مهران مدیری

 

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

باغ مظفر-مهران مدیری

فرمت : Wma / کیفیت : 64Kbps

باغ مظفر-مهران مدیری

همیشه شاد و صا یاران بمانید

نظرات 7 + ارسال نظر
- سه‌شنبه 14 آذر 1385 ساعت 07:14

عجب ! اومدم بگم آهنگ باغ مظفر را بزار دیدم خودت زودتر

اومدی و آپ کردی!

آرش سه‌شنبه 14 آذر 1385 ساعت 12:20 http://arash-soft.blogsky.com

سلام عزیز گلم.وبلاگ پرشورو نشاطی داری.باتبادل لینک موافقی؟

حسین سه‌شنبه 14 آذر 1385 ساعت 12:35 http://silentsong.tk/

مثل همیشه به روز و صاایران. سلام فاطمه خانوم خوبین؟ از آپ خیلی قشنگت ممنون. راستی از این به بعد می تونین از آدرس silentsong.tk هم استفاده منید .به قول خودتون صاایران باشی
بای

محمد رضا سه‌شنبه 14 آذر 1385 ساعت 13:02

:)

ژ یگولو سه‌شنبه 14 آذر 1385 ساعت 14:41

سلامممممممممم...

من با صدای مهران مدیری حال نمیکنم...فقط با طنزش و سریالش...
حرف انداختی سر زبون منا...صا ایران باشی خیلی زیاد...

فعلا...

بسیجی شنبه 18 آذر 1385 ساعت 07:21



سلام

موفق باشی

ارزومند ارزوهات

بسیجی مبارز یکشنبه 19 آذر 1385 ساعت 09:11



میگم تو چه قده شیطونیا

اگه دستم بهت برسه پوستتو میکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد