بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

از بیکاری در اومدیم

فرشید امین

اهنگ  نسترن ای عشق من هیچ وقت از یادم نیمره

فرشید امین با آلبوم:  گرفتار

تو رو بخدا

گرفتار

خواب بودم

رفتی برو

دختر آریا

همیشه شاد و صا ایران باشید

حق کپی رایت محفوظ...

نظرات 3 + ارسال نظر
بسیجی یکشنبه 19 آذر 1385 ساعت 18:17


سلام من دانلود کردم

ولی یکیشون کار نکرد یعنی دانلود شد ولی کار نمیکنه

البوم قشنگی بود


شیطونک من

بسیجی مبارز یکشنبه 19 آذر 1385 ساعت 18:20

در تاریکیه شب سه شمع روشن کردم ... اولی برایه دیدنت ... دومی برایه موندنت... سومی برایه بوسیدنت... ودر اخر هر سه را خاموش کردم ... برایه در اغوش کشیدنت

بسیجی یکشنبه 19 آذر 1385 ساعت 18:27



از بیکاری در اومدیم


تا کنون نظری توسط کاربران نوشته نشده است


اینو دیدی ؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد