بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

بی ژن آریا

 

بیژن آریا با آلبوم  ::فاصله::

چه عجب

ازساعت یک تاساعت هشت

فاصله

زندگی

رنگ چشمات

نمیشه از تو گذشت

اشک های دونه دونه

نسل بی ستاره

 

یه روز به یه معتاد میگن با بیژن جمله بساز...

میگه زندگی بی ژن نمیشه.

 

همیشه  شاد و صا ایران باشید    

نظرات 4 + ارسال نظر
ژ یگولو سه‌شنبه 21 آذر 1385 ساعت 15:52

سلاممممممممممممممم فاطمه خانوم گل...

میدونم دیر اودم ولی خب اصلا یه دو سه روزی نشده بود که بیام نت...به هر حال...

این کجاییه...اینوریه اونوریه؟؟؟همین بیزن...

دیگه اینکه من یادم نرفته بود تو رو اصلا فقط این بلاگ اسکای بیشعور ادرستو ثبت نکرده بود منم که دوباره نیگا نکرده بودم ببینم هست یا نه ینقدر مطمئن بودم که تو رو یادم نرفته...اینجوری شده بود دیگه...ببخشین...

فعلا...خودت صا ایران باشی بیشتر...

بسیجی سه‌شنبه 21 آذر 1385 ساعت 18:16


میگم این زندیگیش خیلی قشنگ بو د


بقیشو هنوز گوش ندادم


حتما اوناهم قشنگه

دوست دارم و بای

رضا چهارشنبه 22 آذر 1385 ساعت 13:19 http://iranianboys.parsiblog.com

نگاهت برای من کافیست ورنه حرفهای عشق را هزاران بار در کتابها خوانده ام و شنیده ام که دوستت دارم ها یک اصطلاح عمومیست که سالهاست از واژه نامه عشق حذف شده است...
پس در سکوت همچنان به من نگاه کن... نگاهت برای من کافیست
درست است عشق حرفی بیهوده نیست اما لیاقت عشق مانند مروارید در درون هر صدفی هم نیست
جایی برای سخن نیست فقط بگویم عالی است.

مهدی چهارشنبه 29 آذر 1385 ساعت 12:32 http://7505.coo.ir

منوبلاگه شما رو وارده وبلاگم کردم شما هم وارد کنید بای

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد