بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

اومدم

سلام بعد از غیبت چند روزه دوباره اومدم با دست پر....

سه آلبوم جدید از سه خواننده متفاوت...

عصار...سندی...و آیدین....

با علیرضا عصار شروع می کنیم

عایرضا عصار و آلبوم:نهان مکن

چشمه خورشید

بن بست

هویت

هویت

خوابه آخر

نهان مکن

بغض

بغض

گون    (اگه اشتباهی نوشتم عذرخواهی می کنم)

گون

هویت

-------------------------------------

نظرات 1 + ارسال نظر
ژ یگولو دوشنبه 4 دی 1385 ساعت 17:05

سلامممممممممممم فاطمه جان...خوبی...

حالا دیگه به من میگی دخ.... و فرار میکنی اره...من تو را وکشم...: دی

من چرا نمیتونم دانلود کنم راستی...یعنی پیام خطا میده..تازگیا به این درد گرفتار شده...

خب خانوم خوش اخلاق خوش باشی همیشه.

.راستی تبریک میگم...این که سیستم بدنت تنظیم شده راس یازده داری پادشاها رو میشماری ببینی هفتا شدن یا نه...:دی
فعلا...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد