بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

ایران فروم

امشب براتون معرفی سایت دارم

سایتی که در ان می توانید اطلاعاتی از بازیگران و خوانندگان و افراد مشهور کشور به دست بیارید

در این وب سایت می تونید بهترین هنرمند ایرانی خود را نیز انتخاب کنید

در کل وب سایت جالبی هست

ایران فروم

با تشکر از مدیریت وب سایت

نظرات 3 + ارسال نظر
ژ یگولو جمعه 8 دی 1385 ساعت 01:33

سلاممممممممممممممممممممم فاطمه خانوم...

خوبی؟؟؟

کجایی تو؟ نیستی...

ایولللللل به این سایت...

میگما چون گفته بودی هروقت اپیدم خبرت کنم اومدم اطاعت امر کنم الان...:دی
راستی گیلاسی نیستش ۳..۴ روزه...تو ازش خبری نداری؟؟؟

ژ یگولو جمعه 8 دی 1385 ساعت 17:06

سلام...

من که گفتم همینجوری میام تو...

چه خبرا بد اخلاق خانوم...:دی

نه من اصلا منظورم از بی وفا تو نبودی..به هیچ وجه...تو خودت اند مرامی خانوم...

فعلا...

[ بدون نام ] شنبه 9 دی 1385 ساعت 17:15

ایول خاله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد