بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

بازم یانگوم

با سلام

 

امروز به درخواست یکی از بازدید کنندگان یه سری وال پیپر از بازیگر  شخصیت

یانگوم در سریال جواهری در قصر

براتون اماده کردم....

بعد از دانلود فایل از حالت زیپ در بیارید

دانلود

پسورد:www.F-T-V.TK

همیشه شاد و صا ایران باشید

نظرات 6 + ارسال نظر
ژ یگولو جمعه 22 دی 1385 ساعت 00:46

سلام...

یا الاه...

خوبی فاطمه جان؟؟؟

کجایی تو خوش اخلاق خانوم؟؟؟:دی

فعلا...

ژ یگولو جمعه 22 دی 1385 ساعت 13:05

سلامممممممممم...

اخی...خدا بد نده...چی شده؟

چیکار بر سر پات اوردی تو اخه؟؟؟

چرا مواظبت خودت نیستی اخه ؟؟؟ ببین یه دو روز بالا سزش نیستیا...زده خودشو داغون کرده...

دوست دوسته حالا میخواد یه پا باشه دو پا باشه سه پا باشه...هرجور که میخواد باشه باشه...

ایشالا زودی خوب بشی...بیا توضیح بده ببینم چیکار کردی...

فعلا...

ژ یگولو یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 01:01

سلام فاطمه خانوم...

مرسیییییییییی..ای امتحانم بدک نبود...

تو چطوری؟؟؟ پات در چه حاله؟ خوبی؟؟؟ درد داره یا نه؟؟؟

مواظب خودت باش...

از حال و روزت بی خبرمون نذار...فعلا...

خاله چقدر زشت بود ! اوه !

ترکه میره سربازی
..
.
.
.
.
.
.
.
.

دنبال چی میگردی !‌رفته دیگه !

خوب خاله جان

سعی کن باهاش کنار بیایی ! منم پدر بچه که بودم دستش

یعنی مچش شکست ! ۴ ماه تو تابستان دستش تو گچ بود

تازه دوتا میله هم توی دستش کرده بودند!

خلاصه داستانی بود !‌

تو هم زیاد به این فکر نکن که پات تو گچه !

حیف نیستم روش یه امضا بکنم !‌‌

خودت یه ماژیک بردار روش بنویس !

شبگرده بارونی ! و یه شکلک هم بکش که

یه کله گرده که ۳ تا دونه مو روی کلشه ! و دماغش یه نقطه

و لب تا بنا گوش لبخند زده ! و چشمای گرد و با نمک !

گوش هم نمیخواد !

ولی بازم میگم سعی کن باهاش کنار بیایی !‌

من یه موقع انگشت پام شکست ! تو باشگاه!

گچ که گرفتم ۲ هفته تو گچ بود ! ولی من اهمیت نمیدادم

یکی از دوستان هم روش نوشت ! ؛ صد سال به این سال ها ؛

الان خاطره شده !

خوب ٬ مواظب خودت باش !

فعلا خاله

نیاز یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 13:46 http://anthill.blogsky.com

سلام عزیز دلم....خوبی؟.....خیلی لطف کردی به من سر زدی....اومدم دیدم اخرین پستت مربوط به یانگومه.....خیلی دوسش دارم....سیوش کردم.....امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برای هم بشیم...تیر ماهی گلم.....جواب کامنتو هم دادم......به امید دیدار

مهدی دوشنبه 25 دی 1385 ساعت 11:56

دستت درد نکنه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد