بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

رضا صادقی

رضا صادقی و آلبوم:وایسا دنیا 

اول سلام ..خوب یه مدتی هیچ کاری نمی کردم ...یعنی حوصلش نمیومد ولی امروز دست پرم....بهتره بریم سر کارمون

وایسا دنیا           (میشه وایسی چند دقیقه دنیا؟      )

ممنونم

بغض چشمات

چاره ای ندارم

هیچ جا بندر نبود

دیگه نمیتونم

نرو

فردا با ماس

قدرمو میدون یه روز

شاید یه فرصته دیگه

کم نشو

خدارو دوست دارم

حدر شدم

بی خداحافظ

 

یه بار دیگه کامنت بی اسم بزاری جواب نمبدم.... -------> ..آینه آینه...خودتی  

ـــــــــــــــــــــــ

آلبوم بعدی: مرحوم ناصر عبداللهی

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 دی 1385 ساعت 14:14

دستت درد نکنه

بلاخره آپ شد بعد اون همه سر کاری

خودت خودتی

بگو دوچرخه .... =======> ....



[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 دی 1385 ساعت 14:15

من دیگه خسته شدم بس که چشمام بارونیه
از دلم تا کی فضای غصه رو مهمونیه
من دیگه بسه برام تحمل این همه غم
بسه جنگ بی ثمر برای هر زیاد و کم

وقتی فایده ای نداره . غصه خوردن واسه چی
واسه عشقهای تو خواهی ساده مردن واسه چی
نمیخوام چوب حراجی رو به قلبم بزنم
نمیخوام گناه بی عشقی بیفته گردنم

نمیخوام دربه در پیچ و خم این جاده شم
واسه آتیش همه یه هیزم آماده شم
یا یه موجود کم و خالی پرافاده شم
وایسا دنیا ، وایسا دنیا من میخوام پیاده شم

همه حرف خوب میزنند اما کی خوبه این وسط
بد و خوبش به شما ما که رسیدیم ته خط
قربونت برم خدااا چقدر غریبی رو زمین
آره دنیا ما نخواستیم دل با خودت ندیییم

نمیخوام دربه در پیچ و خم این جاده شم
واسه آتیش همه یه هیزم آماده شم
یا یه موجود کم و خالی پرافاده شم
وایسا دنیا ، وایسا دنیا من میخوام پیاده شم

این همه چرخیدی و چرخوندی آخرش چی شد
اون بلیت شانس داره بگو قسمت کی شد
همه درویش همه عارف جای عاشق پس کجاست
این همه طلسم و بعد جای خوش تو کجااااست

نمیخوام دربه در پیچ و خم این جاده شم
واسه آتیش همه یه هیزم آماده شم
یا یه موجود کم و خالی پرافاده شم
وایسا دنیا،وایسا دنیا من میخوام پیاده شم

نمیخوام دربه در
دربه در
دربه در
دربه در
دربه در
دربه در
دربه در

نمیخوام دربه در
دربه در
دربه در
دربه در
دربه در
دربه در
دربه در



ژ یگولو پنج‌شنبه 28 دی 1385 ساعت 16:09

سلامممممممممممممممم فاطمه خانوم گل...

این کامنت دونیت بسی بیشعوره ها..البته با عرض معذرت..ببخشیدا...اخه کامنت به اون گنده ای رو خوردش که چی...گریهههههه...

گفته بودم من تو عمرم از همون بچگیم از همون اولی که این بنده خدا صداشو شنیدم کلی حال میکردم باحاش...واقعا صدای ناصر عبد الهی یه قدرتی بهم میدادو یه حس عجیبی باور نکردنی...یه حس غرور و قدرت با هم...وقتی خبرشو شنیدم واسه چند لحظه زبونم بند اومد واقعا...حس کردم یکی از نزدیکترین کسام که پیشمم و هر روز میبینمشون فوت شده..واقعا تا چند روز تو شک بودم...روحش شاد و همیشه گرامی...

البوم رضا صادقی هم که داداشم عشقشه چند روز پیشیا همشو دانلود کرده یه سایتی نمیدونم چی چی...به هر حال...

راستی اوضاع احوال پات چه جوریه...بهتری..یه خبری بهم بده خب اینقده احوالتو میپرسم...:دی

خوب باشی...فعلا...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد