بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni
بازگشت ...

بازگشت ...

ben ozledim galiba seni

گل خواننده ها

امشب چیزی دارم براتون توپ....ابرو            عزیز دوباره آلبوم داده               

من که میمیرم برا صدا و قیافه نازش         

خوب بریم سراغ آهنگها

 

Ebru Gundes : Kacak

Hayatta Basarilar Diliyorum

Mazi

Kacak

Sani Unutrum

Dertler Benim Olsun

Mutluluklar Diliyorum

Saygilarimla

Iyi Sanslar

Gidiyorum

Seni Sevmedigim Yalan

Seni Sevmeyem OLsun

 

شاد و صا ایران باشید

نظرات 11 + ارسال نظر
ژ یگولو جمعه 29 دی 1385 ساعت 17:06

سلاممممممممممممممممممممممممم...

خوبی؟؟؟

اخی..گریه نکن...خب حبیب خداست دیگه...حالا یه روزم با حبیب ناهار بخور...ههههه...

ایوللللللللللللللللللللللللللللللل به اپیدن توپت...واقعا توپه..از اون پر باداش...

میرم دانلود کنم...خوش باشی...فعلا...

مونیکا جمعه 29 دی 1385 ساعت 18:28 http://alma7.blogfa.com

سلام
ببینم تو آیا فاطمه خودمی تو گیلاسی؟؟؟یا تشبه قیافه است؟؟؟نه ببخشید تشابه اسمی
اگه خودتی بوسسسسسسسسسسس جواب بده باشه؟
اگه نه که بازم مرسی بابت آهنگای خوب خوبت

مونیکا جمعه 29 دی 1385 ساعت 22:44 http://alma7.blogfa.com

بههههههههههههههههههه قربونت برم عزیزم کجا بودی؟
خوب شد من گشتم دنبالت ها بی معرفت ولی بی خیال الانو عشقه که هستی .من لینکت می کنم خوشحال و خرسند و مفتخر خواهیم بود (شد؟)بلینکیمون چی گفتم کلا؟؟؟
می بینمت بوسسسسس

[ بدون نام ] شنبه 30 دی 1385 ساعت 07:22

اصلا از امروز تصمیم گرفتم نظر بی نام بدم ! (شیطونک )

چه جالب چرا موهاش شکل ساختمان ۱۶۰ طبقه رفته بالا؟

یعنی میخواد بگه من خیلی مو دارم ؟ ابرو هاش هم که دیگه

شکل دسته موتور شده !!! (نیشخند)

دستت درد نکنه !

-دانلود میکنــــــــــــــــــــــــــــــــم

*ها؟

-ذخیره میکنــــــــــــــــــــــــــــــــــم

*ها؟

-بی خیال !

*ها؟

[ بدون نام ] شنبه 30 دی 1385 ساعت 07:24

راستی اون پایین نوشته بودی

آلبوم بعدی: مرحوم ناصر عبداللهی


(نیشخند)

ها؟

پویا شنبه 30 دی 1385 ساعت 13:27 http://pooyamcs.blogsky.com

سلام
تبادل؟

ژ یگولو یکشنبه 1 بهمن 1385 ساعت 23:24

سلامممممممممممممممممممممم...

فاطمه خانوم...

خوبی خوشی؟؟

دیگه نمیای اونطرفا..فراموشمون کردی انگاری...

خوش باشین..فعلا...

نیاز دوشنبه 2 بهمن 1385 ساعت 18:07

اون لینکه رو از کجا باید پیدا کنم فاطمه جونم؟

I'm here right now سه‌شنبه 3 بهمن 1385 ساعت 07:25

ها؟؟

یادت نره ها ! press Play

فرزاد سه‌شنبه 3 بهمن 1385 ساعت 08:26 http://bluerain.parsiblog.com


السلام علیک یا ابا عبد الله الحسین


برو بو کن زمین کربلا را
کز آنجا بشنوی بوی خدا را
اگر بستند بر اهل حرم آب
ترا اشک یتیمان کرد سیراب
نه از آب فرات ست این نم تو
که گرید آسمان زین ماتم تو


فرا رسیدن این ایام سوگواری و غم اندوه اهل بیت را به شما و خانواده محترمتان

تسلیت عرض می نمایم

به روزم

التماس دعا

حسین سه‌شنبه 3 بهمن 1385 ساعت 10:24 http://silentsong.blogsky.com

سلام . مرسی فاطمه خانوم . من همیشه وبلاگ شما رو می بینم . وبلاگ شما همیشه صاایرانه پس احتیاج به تعریف نداره. این شبها ما رو از دعاهای خیرتون بی نصیب نذارین. فعلا.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد